etkö sä ollu lahesta??mitkä kanavat näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:näkyy, kun otti kortin pois digiboxista
ainakin disney-kanava näkyy,muita en ole vielä päässyt tarkistamaan....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö sä ollu lahesta??mitkä kanavat näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:näkyy, kun otti kortin pois digiboxista
mulla ei näy
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Turus näkyy tällä hetkel ainakin disney chanel ja toon disney
nyt näkyyAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:ainakin disney-kanava näkyy,muita en ole vielä päässyt tarkistamaan....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö sä ollu lahesta??mitkä kanavat näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:näkyy, kun otti kortin pois digiboxista
mulla ei näy
niin ja kaapelitalouksissa näkyyvät..
ja muistakaa,että teidän pitää hakea kanavat uudestaan ennenkuin näkyvät =)
hyväAlkuperäinen kirjoittaja vieras:nyt näkyyAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:ainakin disney-kanava näkyy,muita en ole vielä päässyt tarkistamaan....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö sä ollu lahesta??mitkä kanavat näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:näkyy, kun otti kortin pois digiboxista
mulla ei näy
tän muuten haluisin tietää minäkin? (taloyhtiössä on kyllä boksi mutta ei meillä omaa)Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:Näkyykö ilman boxia? :attn:
onks niillä kanavilla jotain taajuusnumeroita :ashamed: joutuu manuaalina nakuttaa etteenpäin ja pirskutan hirastaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:luulis et näkyy ilman boxiakin... kokeilkaa! kanavat uusiksi hakuun ja silähän sen näkee =)
duoda.. ny mää en osaa sanoo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:onks niillä kanavilla jotain taajuusnumeroita :ashamed: joutuu manuaalina nakuttaa etteenpäin ja pirskutan hirastaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:luulis et näkyy ilman boxiakin... kokeilkaa! kanavat uusiksi hakuun ja silähän sen näkee =)
Täällä näkyy ilman kanava hakua...Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ainakin disney-kanava näkyy,muita en ole vielä päässyt tarkistamaan....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö sä ollu lahesta??mitkä kanavat näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:näkyy, kun otti kortin pois digiboxista
mulla ei näy