Maksatteko H&M:n laskun kerralla vai osissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä maksan osissa. Tällä hetkellä erän suuruus on 16 euroa ja velkaa on satasen verran ja nyt tilasin vähän lisää sieltä. Pitäisi varmaan maksaa muutaman kerran vähän isompi lasku, kun alkaa jo mietityttään että onko tässä mitään mieltä maksella jotain vime syksynä tilaamiani vaatteita.... Toisaalta olen vasta jäänyt äitiyslomalle ja nyt olisi rahaa maksaakin, mutta hoitovapaalla oli pakko käyttää tuota erissä maksua jotta sai vaatetta.

joskus maksan erissä, joskus kerralla. Meillä on paljon lapsia ja tilaan yleensä 200-400e:lla, joten ihan aina ei ole varaa maksaa kerralla. Musta on hyvä systeemi, että voi maksella erisuuruisia summia tilanteen mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
maksan kaikki aina kerralla ja sitä mitä ei ole varaa ostaa sitä meille ei myöskään osteta.

No niinpä mutta joskus sitä tarvitsee ihan uutta vaatetta. Minä kyllä koluan läpi kirpparit ja huutonetin aina, mutta joskus on ollut tilanne että pakko ostaa sieltä ja maksaa osissa. En ymmärrä mitä pahaa siinä on ja jos toinen vaihtoehto on kulkea rääsyissä. Eri asia olisi jos olisin epävarma, että pystynkö hoitamaan ne erissä maksamiset. Mutta kun tiedän 110% varmuudella, että pystyn maksamaan.

mä ostan yleensä kerralla n.100e-150e ja otan aina postiennakolla! koska mä haluun maksaa heti ja sit ei oo laskuja kasaantumas.. ku ei toi postiennakko oo ku 2e lisämaksua.. mulla ei oo muita kk maksettavia ku puhelin ja vuokra, enkä muita halua---

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
maksan kaikki aina kerralla ja sitä mitä ei ole varaa ostaa sitä meille ei myöskään osteta.

No niinpä mutta joskus sitä tarvitsee ihan uutta vaatetta. Minä kyllä koluan läpi kirpparit ja huutonetin aina, mutta joskus on ollut tilanne että pakko ostaa sieltä ja maksaa osissa. En ymmärrä mitä pahaa siinä on ja jos toinen vaihtoehto on kulkea rääsyissä. Eri asia olisi jos olisin epävarma, että pystynkö hoitamaan ne erissä maksamiset. Mutta kun tiedän 110% varmuudella, että pystyn maksamaan.

sanoinko että siinä on jotain pahaa?!? en todellakaan!
tämä on vain minun periaatteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Yleensä kahdessa osassa.
Riippuu että jos mulla on laskua 250e niin maksan sen kerralla mutta jos on laskua yli sen esim 600e niin maksan kahdessa erässä.

Miten kukaan voi tilata hm:ltä noin paljolla :o :D

Mulla menee h&M postimyyntiin yli 2000e/vuosi.

:o :o okei :D

Yleensä kahdessa osassa.
Riippuu että jos mulla on laskua 250e niin maksan sen kerralla mutta jos on laskua yli sen esim 600e niin maksan kahdessa erässä.

Mä oon H&M:n postimyynnin sekä kaupan suurkuluttaja. ;)

Yleensä kahdessa osassa.

Mä oon H&M:n postimyynnin sekä kaupan suurkuluttaja. ;)

Näköjään :D Mulla ei varmaan vuodessa mene noin paljon kaikkiin vaatehankintoihin yhteensä =)

Mä ostan yleensä osamaksulla, ja muualtakin kuin h&m:ltä. Olen äitiyslomalla ja rahaa ei todellakaan aina ole niin paljoa että pystyy kerralla maksamaan suuret ostokset ja jostain niitä vaatteita on kuitenkin hankittava!:) Ja en pidä tuota osamaksu jupakkaa ollenkaan huonona ideana!:) Mutta välillä tuntuu että ois voinu vähemmänkin ostella, olen nimittäin kolunnut lähes kaikki paikat läpi.. (ellos,jotex,halens ja tietenkin tämä h&m)!! :D

Yhteistyössä