maksaläiskät kasvoissa

hei,

minulla on tässä viimeisen vuoden aikana alkanut ilmestyä rumia maksaläiskiä otsaan. en ole mikään suuri auringonpalvoja kuitenkaan. mikähän noita läiskiä aiheuttaa ja onko niistä mahdollista päästä eroon. mulla on aina ollut hyvä iho, mutta kolmannen lapsen jälkeen juuri otsa on herkästi rasvoittuva, tulee finnejä silloin tällöin ja nyt noita pirun maksaläiskiä. voisko niitä jotenkin hoitaa kosmetologilla tai jollain apteekin salvalla...?? joskus joku sellaisesta mainitsi, auttaako?

mie
sama vika mulla. En tiedä apua niihin, apteekissakin sanoivat että ei siitä arbutiinista mitään hyötyä ole kenellekkään hänen tiedon mukaan ollut, kallista on ja ihan hyödytöntä. että jos jollain tietoa tai apuja tähän ongelmaan niin myös minä olisin onnellinen vinkeistä. onko muuten parempi välttää aurinkoa ettei läiskät tummu, vai parempi ottaa aurinkoa että muu osa ihosta ruskettuu ja silloin läiskät eivät näy niin selvästi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2006 klo 00:09 mie kirjoitti:
sama vika mulla. En tiedä apua niihin, apteekissakin sanoivat että ei siitä arbutiinista mitään hyötyä ole kenellekkään hänen tiedon mukaan ollut, kallista on ja ihan hyödytöntä. että jos jollain tietoa tai apuja tähän ongelmaan niin myös minä olisin onnellinen vinkeistä. onko muuten parempi välttää aurinkoa ettei läiskät tummu, vai parempi ottaa aurinkoa että muu osa ihosta ruskettuu ja silloin läiskät eivät näy niin selvästi?
minä sain juhannuksen pyhinä aikalaillakin aurinkoa kasvoihin, kun telmittiin lasten kanssa ulkona. kyllähän nuo läiskät selkeästi häipyvät sen rusketuksen joukkoon... eli näkyvät vähemmän. silti rasittava riesa, kun millään peitevoiteellakaan ei saa piiloon (enkä edes tykkää käyttää meikkivoiteita). odottelen lisää vinkkejä! :)

Ainakin eräs tuttu kävi jossain kosmetologilla tai ihotautilääkärillä poistattamassa läiskät. Jollain laserilla läiskiä hoidettiin, jonka jälkeen läiskään muodostui rupi, joka aikanaan tippui ja iho jäi normaaliksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 14:57 Villapeitto kirjoitti:
Ainakin eräs tuttu kävi jossain kosmetologilla tai ihotautilääkärillä poistattamassa läiskät. Jollain laserilla läiskiä hoidettiin, jonka jälkeen läiskään muodostui rupi, joka aikanaan tippui ja iho jäi normaaliksi.
täytyypä pistää harkintaan, vaikkei se rupinen iho kauheesti kiinnosta... :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2006 klo 13:30 vieras kirjoitti:
Lumenen maksaläiskävoide on toiminut minulla hyvin!täytyy muistaa laittaa aamuin ja illoin ja huomattavasti on vaalentunut!Se on sellainen kullan värinen tuubi ja maksaa n.30e
Miten se siis toimii iholla??

Yhteistyössä