Maksaisitteko tästä todella 100e???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
no ei tuo vielä mitään...joku oli ostanut retropotkarin siis yhden ainoan ja maksanut siitä 120? tosi huutokilpailun jälkeen =)

Kerranhan täällä oli se ketju, missä aitojen retropotkarien lähtöhinta oli n. 5? ilman hintavarausta, ja lopulta hinta kohosi yli 200? :D
Joskus voi myyjä yllättyä iloisesti ;)

No en.
a010.gif

Toiseksi ei muutenkaan ollu sen näköisiä vaatteita että tytöilläni käyttäisin.

Huhuh.En maksaisi hyvällä tahdollakaan...Itse myynyt 38 osaisia vaatepaketteja 30 euron hintavarauksella,eikä kengät/vaatteet todellakaan tuon näköisiä...Hullu ei ole se joka pyytää,vaan se joka maksaa.

Huh, huh... Aika paketti, enkä todellakaan maksaisi siitä noin paljoa. Mua häiritsi noissa kuvissa tuo ulkopuolella vallitseva sekamelska sekä varvas! En voi käsittää, että ihmiset kuvittelee myyvänsä tuollaisilla kuvilla vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
no ei tuo vielä mitään...joku oli ostanut retropotkarin siis yhden ainoan ja maksanut siitä 120? tosi huutokilpailun jälkeen =)

Kerranhan täällä oli se ketju, missä aitojen retropotkarien lähtöhinta oli n. 5? ilman hintavarausta, ja lopulta hinta kohosi yli 200? :D
Joskus voi myyjä yllättyä iloisesti ;)

Niinpä, mä kerran myin 60-luvun froteepaidan, laitoin ilman hintavarausta ja hinnaksi 0,50, kymmenen sentin korotuksella. Olin järkyttynyt kun seuraavan kerran katsoin huutista ja joku suoraan laittanut 20e, siitä hintaa lisää joku huutanut femman ja kahdestaan nää kahjot kilpaili siitä paidasta kunnes hinta oli 55e :o :o

Yhteistyössä