Maksaisitko vaunuista melkein tonnin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille tulee ikäeroksi 2v ja meillä kyllä todellakin vaunut oikeasti kovassa käytössä. Päivittäin. Ja ovat siis erittäin tarpeelliset oikeasti.

kuten sanoin, on vaunut meilläkin kovassa käytössä. mutta me on pärjätty hyvin kantoliinalla ja seisomalaudalla. meillä ei myöskään vaunuja saa mihinkään varastoon eli en edes harkinnut niiden ostamista. enkä kyllä laittaisi tonnia mihinkään vaunuihin.

En maksaisi noin paljon merkistä, jota en tunne. Voisin hyvillä mielin maksaa sen summan esim. Hartaneista, Gessleineista tai jostain muusta tunnetusta laatumerkistä. Voihan olla, että tuo on "maailmalla" kovinkin tunnettu merkki, mutta pitäisi olla ainakin tuttujen suosituksia ennen kuin maksaisin noin paljon kokeilusta.

Melkein tonnin...eihän toi ole lähelläkään tonnia, aika isosti pyöristit...

Samaa mieltä. Me maksoimme tavallisista yhdistelmistä enemmän...

Mutta vastaus on siis kyllä. Kunnon rattaista maksaisin, näistä ei ole mitään tietoa. Minä ainakin olen käyttänyt niitä todella paljon. Mitä ihmiset tekevät rattaillaan, jos eivät ulkoile, kävele ja käytä niitä. Ei millään halvoilla rimpuloilla halua kävellä päivittäin useita kilometrejä...

Jos autoa ei ole käytössä, kyllähän silloin ainakin pienikokoiset lapset käyttävät pitkään rattaita. Monta vuotta ehtii esikoinenkin istua niissä vaikka on jo 2v kun kuopus syntyy.

Ei sitä aina ehdi, jaksa eikä halua (niin, ihmisiä me vanhemmatkin olemme) kävellä metrin pituisen kanssa samaa vauhtia kilometrejä joka päivä.

Olen siis samaa mieltä että paljon tulee käyttöä, mutta en tykkää noista rattaista tuon armeijakuosin ja mallin takiauote]

siinähän oli monta muutakin värivaihtoehtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Mutta vastaus on siis kyllä. Kunnon rattaista maksaisin, näistä ei ole mitään tietoa. Minä ainakin olen käyttänyt niitä todella paljon. Mitä ihmiset tekevät rattaillaan, jos eivät ulkoile, kävele ja käytä niitä. Ei millään halvoilla rimpuloilla halua kävellä päivittäin useita kilometrejä...

edelleen ottakaa sieltä hopeiset + 1kpl vaunukoppia ja katsokaa sitten summaa.

eikö mee jakeluun????

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Meille tulee ikäeroksi 2v ja meillä kyllä todellakin vaunut oikeasti kovassa käytössä. Päivittäin. Ja ovat siis erittäin tarpeelliset oikeasti.

kuten sanoin, on vaunut meilläkin kovassa käytössä. mutta me on pärjätty hyvin kantoliinalla ja seisomalaudalla. meillä ei myöskään vaunuja saa mihinkään varastoon eli en edes harkinnut niiden ostamista. enkä kyllä laittaisi tonnia mihinkään vaunuihin.

Me myös ollaan pärjätty hyvin myös seisomalaudalla ja ihan sillä, että 2,5-vuotias myös kävelee tosi paljon. Tuplarattaat olleet lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
jos ois kaksoset tulossa ni voisin ehkä maksaa, ikäeroisille sisaruksille en.

Nyt on tulossa vaan yks ja ostin kirpparilta menopelit, kävi tsägä ku löyty hyvät.

Mitä väliä onko kaksoset vai sisarukset?

vai onks sulla sillon käyttömäärä eri?

meillä on edelleen rattaa käytössä yhdellä 2 vuotiaalle,mutta tuplat oli käytössä vain vuoden. vanhempi nyt 4 vuotta.

melkein sama maksettiin omista tuplista

Ap:lle kyssäri, minkä ikäisille lapsille ostat nuo rattaat? Meillä vauva 2kk ja 1v5kk. ja meillä on käytössä tälläiset http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/tuplarattaatja-vaunut/philteds/philteds-sport/ Todella hyvät... toimivat, jos kulkee paljon julkisilla. Hoitolasten kanssa itsellä ollut käytössä, jos minkämoisia tuplia, ja kyllä nämä voittavat mennen tullen vierekkäinistuttavat tuplat, ja takakontissakin vie tilaa suht.saman kuin normi vaunut. Suosittelen =)

eikö mee jakeluun????

Sou? Pointti oli että eivät ne ole "järkyttävän" kalliit. Kantokassia ei tuolta löytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm.:
Ap:lle kyssäri, minkä ikäisille lapsille ostat nuo rattaat? Meillä vauva 2kk ja 1v5kk. ja meillä on käytössä tälläiset http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/tuplarattaatja-vaunut/philteds/philteds-sport/ Todella hyvät... toimivat, jos kulkee paljon julkisilla. Hoitolasten kanssa itsellä ollut käytössä, jos minkämoisia tuplia, ja kyllä nämä voittavat mennen tullen vierekkäinistuttavat tuplat, ja takakontissakin vie tilaa suht.saman kuin normi vaunut. Suosittelen =)

Minusta nuo ovat typerät/huonot. En pidä. Haluan että saavat ostua vierekkäin. Jossain vaiheessa toista alkaa tympiä istua toisen takana kun sieltä ei nää hyvin jne.

Ikäeroa meidän sisaruksille tulee 2v. Liikun paljon, kävelen paljon. Se on myös kuntoilumuotoni joten haluan hyvät vaunut ja olen valmis niistä maksamaan isommankin summan.

2v ei kuitenkaan vielä kävele kovinkaan reipasta vauhtia. Ja meidän lapsi tykkää istua myös rattaissa.

eikö mee jakeluun????

Sou? Pointti oli että eivät ne ole "järkyttävän" kalliit. Kantokassia ei tuolta löytynyt.

No mihin vittuun sä sitä kantokassai tarttet kun sul on vaunukoppa?? mä en ainakaan oo koskaan tarvinnu kantokassai vaikka esikoisen vaunuissa sellainen on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
2v ei kuitenkaan vielä kävele kovinkaan reipasta vauhtia. Ja meidän lapsi tykkää istua myös rattaissa.

Mä haluaisin nähdä myös sellaisen 3vuotta täyttäneen, mikä jaksaa kävellä kilsatolkulla ripeätä vauhtia.... Toki pyörä varmasti on kohta alla, mutta eivät nuo ole mitään turvallisia liikenteessä hosumassa. Kävelytiellä kun menee muitakin kuin minä tai mukula.

[ Liikun paljon, kävelen paljon. Se on myös kuntoilumuotoni joten haluan hyvät vaunut ja olen valmis niistä maksamaan isommankin summan.

Mistä tiedät niin varmaksi, että nuo kyseiset ovat hyvät? Onko jollain tutullasi tai oletko testannut niitä käytössä? Paljon on tullut merkkejä testattua, mutta tuo on täysin vieras merkki.

[

eikö mee jakeluun????

No mihin vittuun sä sitä kantokassai tarttet kun sul on vaunukoppa?? mä en ainakaan oo koskaan tarvinnu kantokassai vaikka esikoisen vaunuissa sellainen on.

Sulla taitaa olla Huono päivä. Tapu tapu, kyllä se siitä helpottaa. Kantokassi, vaunukoppa, eikös ne ole samaa toiminnallisuutta. Itse käskit jotain lisätä ostoksiin, joten vissiin sellaista tarvitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
[ Liikun paljon, kävelen paljon. Se on myös kuntoilumuotoni joten haluan hyvät vaunut ja olen valmis niistä maksamaan isommankin summan.

Mistä tiedät niin varmaksi, että nuo kyseiset ovat hyvät? Onko jollain tutullasi tai oletko testannut niitä käytössä? Paljon on tullut merkkejä testattua, mutta tuo on täysin vieras merkki.

no se tuskin on ap:n vika et oot vähän juntti etkä tiedä muita vaunumerkkejä kuin brio ja carena

[

eikö mee jakeluun????

Sulla taitaa olla Huono päivä. Tapu tapu, kyllä se siitä helpottaa. Kantokassi, vaunukoppa, eikös ne ole samaa toiminnallisuutta. Itse käskit jotain lisätä ostoksiin, joten vissiin sellaista tarvitaan.

Joo ja vaunukoppako ei aja samaa asiaa kuin kantokassi? vai kannatko sä toista kassissa ja toista työnnät niis vaunuissa? Vai mihin hittoon tarttet?? Piti just olla se kantokassi miks??

Mä haluaisin nähdä myös sellaisen 3vuotta täyttäneen, mikä jaksaa kävellä kilsatolkulla ripeätä vauhtia.... Toki pyörä varmasti on kohta alla, mutta eivät nuo ole mitään turvallisia liikenteessä hosumassa. Kävelytiellä kun menee muitakin kuin minä tai mukula.

Jaa tää liittyi mihin??

no se tuskin on ap:n vika et oot vähän juntti etkä tiedä muita vaunumerkkejä kuin brio ja carena

Aha. Olipa fiksu kommentti.
Meillä on ollut 14 eri merkkiset vaunut/rattaat ja myös sieltä tuntemattomammasta päästä. Brioja ja Carenoita ei ole ollut yhtiäkään. Joten pitäisit hyvä ihminen mölyt mahassasi.
Kysyin siksi, että en tunne ketään, kenellä olisi tuollaiset Easywalkerit.

Aha. Olipa fiksu kommentti.
Meillä on ollut 14 eri merkkiset vaunut/rattaat ja myös sieltä tuntemattomammasta päästä. Brioja ja Carenoita ei ole ollut yhtiäkään. Joten pitäisit hyvä ihminen mölyt mahassasi.
Kysyin siksi, että en tunne ketään, kenellä olisi tuollaiset Easywalkerit.

no sehän on vaan sun ongelmas. Ja aika monet vaunut olet kokeillut. ilmeiseti olleet paskoja kun ihan 14 tarvinnu

Alkuperäinen kirjoittaja hmm.:

Minusta nuo ovat typerät/huonot. En pidä. Haluan että saavat ostua vierekkäin. Jossain vaiheessa toista alkaa tympiä istua toisen takana kun sieltä ei nää hyvin jne.

Ikäeroa meidän sisaruksille tulee 2v. Liikun paljon, kävelen paljon. Se on myös kuntoilumuotoni joten haluan hyvät vaunut ja olen valmis niistä maksamaan isommankin summan.

Heh, meillä oli käytössä myös 1v ja 3,5v. sisaruksilla, ja ennemminkin taisteltiin siitä kumpi saa mennä alas taakse istumaan, ja kyllä sieltäkin näkee. =) Itselläni ollut kylläkin myös käytössä ap.mainitseman merkkiset kolmipyöräiset rattaat, mutta yhden istuttavat. Liikkuivat kyllä hyvin, mutta veivät turkasen pitkän tilan kasaan laitettaessa. Tiedä sit noista tuplista... Kantsii kylläkin käydä jossain koklaamassa ensin, mutta myydäänköhän noita missään kaupassa suomessa?

Yhteistyössä