Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Ihanan näköisiä, noitahan voi syödä karppi pelkillä silmilläänkin.![]()
No joo, mä yritän karpata, vähäsen ainakin. Ja oli kyllä tuskaa tehdä noita, ja haistella, ja reunapalat jäi jääkaappiin.
Kyllä mä sorruin... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Missä päin asut? meille tulee kesällä ristiäiset...voisin tilata sulta tommosia![]()
Oulun seutuvilla. Mä teen myös kakkuja, vink vink.![]()
Tosin luin ensin että kissanristiäiset.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Missä päin asut? meille tulee kesällä ristiäiset...voisin tilata sulta tommosia![]()
Oulun seutuvilla. Mä teen myös kakkuja, vink vink.![]()
Tosin luin ensin että kissanristiäiset.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:ja ohjetta kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Ai säkin karppaat.Tarkoitin, että ovat niin kauniita että on nautinto jo pelkästään ihailla niitä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:onko sulla jossain jotain kuvia kakuista ym mitä oot tehny?
mihin hintaan sä tollasia tekisit? =) tai kakkuja, voileipäkakkuja?
onnistuuko esim maidoton tai gluteeniton leivos?
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä asun taas vaasan seudulla .. eli aikasta pitkä matka....tylsäää :kieh: tollasia jos tilais jostain othellosta nii joutuu varmaan maksaan maltaita...