Hinnotteluun apua saisikos (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuutilulla

Aktiivinen jäsen
28.12.2004
8 532
0
36
:) siis omiin ompeluksiin.

Tein tälläiset pyyhkeet ja vien ne kirppikselle. Menee jos menee ja jos ei, pidän ite :D

Korkeutta kisulla n.55cm päästä helmaan ja hauvalla n.58cm

http://www.aijaa.com/v.php?i=2976307.jpg

Onko 10? liikaa vai mikäs olis hyvä summa kokeilla?

Muoks. kuvassa vielä sitten silittämättömät (malttamaton räpsi kuvia ennen silitystä ) :D

Tosi kivat... kyllä 10? maksaisin, jopa enemmänkin... Meneehän tuollaisiin AIKAA varmaan julmatusti ja maksaahan tykötarpeetkin. Kannattais varmaan laittaa vaikka huutonettiin myyntiin pari ja kattoo mihin hinta nousis...

Ap, huomio sen verran, että niitä ihmisiä on aika paljon jotka arvostavat käsitöitä ja siksi myös maksavat niistä. Ei ole mitään mieltä hyväntekeväisyyshinnalla myydä kun kerran vaivaa on kuitenkin nähnyt niitä tehdessään.

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Ap, huomio sen verran, että niitä ihmisiä on aika paljon jotka arvostavat käsitöitä ja siksi myös maksavat niistä. Ei ole mitään mieltä hyväntekeväisyyshinnalla myydä kun kerran vaivaa on kuitenkin nähnyt niitä tehdessään.

:ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:

:ashamed: :D

Niin siis meinasin kun jotkut tuossa sanoivat, että älä nyt ainakaan enempää pyydä ja tuohon tyyliin. Lasket tarpeille hinnan ja itsellesi hyvän tekopalkan. Tuo 10e ei todellakaan ole liikaa :)

Täytyy kattoa kehtaako sitä enempää kumminkaan pyytää. Vitsit miä olen tunnetusti toosi hyvä "kauppias". Huutis olis siitä "helppo" että kun lähtöhinnan vaan laittais :D Mut toisaalta postimaksut on nykyään aika kovat :/

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Täytyy kattoa kehtaako sitä enempää kumminkaan pyytää. Vitsit miä olen tunnetusti toosi hyvä "kauppias". Huutis olis siitä "helppo" että kun lähtöhinnan vaan laittais :D Mut toisaalta postimaksut on nykyään aika kovat :/

kompromissi 12,50e :)

Hienoja. Tavallisissa myyjäisissä noista saisi helposti ainakin sen kympin, mutta kirppis on kirppis ja moni olettaa, että siellä myydään vain käytettyä joten siellä tuo hinta kuulostaa aika kovalle..

Tosi kivathan nuo ovat, mutta minä en ostaisi, vaikka hinta olisi mikä, en haluaisi tuollaisia kotiini. Ja olen myös sitä mieltä, että kirppis on noille varmaan väärä myyntipaikka, suurin osa kun odottaa tekevänsä sieltä edullisia löytöjä, eivätkä ole valmiita hyvistäkään tavaroista maksamaan juurikaan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja tupu:
Iiiihania!!! Saako vohkia idean? Olis ihana joululahjaidea sisarusten lapsille ym. Paljonko meni tarvikkeisiin rahaa?

Siitä vaan :D paha arvioida paljonko meni rahaa... ööh. pyyhe 4? josta tulee kaksi "mekkoa" ja sitte vanua ja valkoista fleeceä... Käsien tukena puurimaa. Aikaa menikin paljon enempi :D

Sen uskon että nuo/tuon tyyppiset jakaa mielipiteet suuntaan jos toiseenkin. Mut miä oonkin ikuinen lapsi joka tykkää kaikesta höpsöstä. Itellä meillä on vastaava hiiri lapsilla ja tykätty on. Tosin meijen kotikin on kaukana sisustuslehtien kodeista jonne mahtuu jos jotakin roikkumaan. :D

Aivan ihanat!
Kyllä mä maksaisin tuon kympin, ehkä jopa enemmänkin.
Näihin aikoihin ihmiset alkavat miettimään joululahjoja.
Kirpparille jos laitat, nii kirjota hintalappuun "käsityötä, uudet". Nostaa sielläkin sit arvoa. :)

Yhteistyössä