Maksaisitko imurista 549:-?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imuroija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Siis what!? :o Onko se NIIN kallis? Kovasti olen kuullut sitä kehuttavan, mutten ole koskaan hintoja katsellut, koska oma *edullisin mahdollinen*, 10 vuotta vanha Philips toimii moitteettomasti.

Niitä on eri mallisia ja halvin taitaa olla n. 200 e.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Siis what!? :o Onko se NIIN kallis? Kovasti olen kuullut sitä kehuttavan, mutten ole koskaan hintoja katsellut, koska oma *edullisin mahdollinen*, 10 vuotta vanha Philips toimii moitteettomasti.

Ja huomaa, että hinnansäästöä tulee takaisin siinä, kun ei tarvi ostaa pusseja..

Ja huomaa, että hinnansäästöä tulee takaisin siinä, kun ei tarvi ostaa pusseja..

Totta. Ehkä mä harkitsen tota Dysonia kunhan nykyinen leviää. Jollei uudessa tulevassa asunnossamme ole keskuspölynimuria...

Toi oli HobbyHallin kallein malli :D

Kyllä seuraava imuri joka meille tulee on dyson, vaikka sitten se halvin malli. Viimesimmäksi ostin tuollasen 80e:n räpsyn, ei ole edes vanha mutta todella todella ärsyttävän huono imuri. Inhoan imurointia tuon imurin takia |O

uuh, meille kans tommonen seuraavaksi. imurihan on yhtä tärkeä kuin esim. pyykinpesukone, tottakai sellaseen satsaa mielellään. Nyt meillä on tommonen 160 euron veturi, ihan hyvä ollu mut pölypussit on niin turhia.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
uuh, meille kans tommonen seuraavaksi. imurihan on yhtä tärkeä kuin esim. pyykinpesukone, tottakai sellaseen satsaa mielellään. Nyt meillä on tommonen 160 euron veturi, ihan hyvä ollu mut pölypussit on niin turhia.

Mä oon samaa mieltä, kyllä meillä imuri on ihan yhtä käytetty "kodinkone" kuin pesukonekkin. Imuroin jokatoinen päivä ja nyt varsinkin huomaa kuinka paljon sitä pölyä/hiekkaa/kissankarvoja tuleekaan vaikka imurointi väli on pari päivää! Meillä on kaksi kissaa ja käytössä nyt pölypussiton imuri, merkkiä en muista, mutta oon ollut tyytyväinen! Haaveissa olis Dysonin animal pro... :P

Yhteistyössä