I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Siis what!?Onko se NIIN kallis? Kovasti olen kuullut sitä kehuttavan, mutten ole koskaan hintoja katsellut, koska oma *edullisin mahdollinen*, 10 vuotta vanha Philips toimii moitteettomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Siis what!?Onko se NIIN kallis? Kovasti olen kuullut sitä kehuttavan, mutten ole koskaan hintoja katsellut, koska oma *edullisin mahdollinen*, 10 vuotta vanha Philips toimii moitteettomasti.
Niitä on eri mallisia ja halvin taitaa olla n. 200 e.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Siis what!?Onko se NIIN kallis? Kovasti olen kuullut sitä kehuttavan, mutten ole koskaan hintoja katsellut, koska oma *edullisin mahdollinen*, 10 vuotta vanha Philips toimii moitteettomasti.
Niitä on eri mallisia ja halvin taitaa olla n. 200 e.
Ja huomaa, että hinnansäästöä tulee takaisin siinä, kun ei tarvi ostaa pusseja..
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Siis what!?Onko se NIIN kallis? Kovasti olen kuullut sitä kehuttavan, mutten ole koskaan hintoja katsellut, koska oma *edullisin mahdollinen*, 10 vuotta vanha Philips toimii moitteettomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:uuh, meille kans tommonen seuraavaksi. imurihan on yhtä tärkeä kuin esim. pyykinpesukone, tottakai sellaseen satsaa mielellään. Nyt meillä on tommonen 160 euron veturi, ihan hyvä ollu mut pölypussit on niin turhia.
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Maksoin Dyson Allergysta 320 euroa. Tilasin ulkomailta. Pelittävä vehje!!
Eli ei, en maksaisi Suomen hintoja kun halvemmallakin saa.