Maksaisitko 900e personal trainerista 6kk ajalle?

  • Viestiketjun aloittaja Miettii
  • Ensimmäinen viesti
Miettii
Kyseessä painonhallintaohjelma jossa pt:t vaihtelee, viikottaisia tapaamisia 1 x viikko, ruoka- ja ravitsemusohjelmat, liikunnat, sali ja ohjatut ryhmät kuuluu hintaan jne.
 
Pessimisti
Aika suolainen hinta, mutta sehän riippuu ihan siitä mitä itse haluaa. Ruoka- ja ravitsemusohjelmat, treeniohjelmat yms. on ihan luotavissa itsekin. Vaatii vaan jonkun verran paneutumista asiaan. Muutama PT tapaaminen ei ole pahitteeksi, jotta oppii tekniikat, mutta en mä välttämättä näe tarvetta jatkuvalle PT:llä ravaamiselle.

Sanotaanko, että tuo on hyvin helppo, mutta kallis vaihtoehto.
 
Pessimisti
Niin ja siis vastatakseni kysymykseesi; en maksaisi.

Olisi muuten kyllä hienoa olla epävirallinen PT jollekin motivoituneelle laihduttajalle. Ei tarvitse kuin toista tsempata ja ottaa kunnia sen rehkimisestä :D Ja nopeasti näkisi "kättensä työn" tulokset.
 
"Jenis"
Jaa, minä taas voisin hyvinkin maksaa - ryhmäliikunnat tekee jo monta kymppiä kuussa joka tapauksessa, ja elämäntaparemonttia varten ois hyvä että joku vähän hönkis niskaan kerran viikossa. Kunnon saliohjelma on kans paikallaan kun vasta aloittelee, ja ruokaohjeet kans, niin ei tarvi miettiä eikä vaivautua itse.
 
Tuohan on todella halpa hinta personal trainerista. 6kk:n aikana trainerin tapaa siis 26 kertaa, joten hinta ei ole kuin vajaa 35€/kerta. ja vielä sali ja ohjatut ryhmät lisäksi. Normaali hinta personal trainerista (ainakin täällä Helsingissä) on 500€/10 krt.
 
kiiariitta
Mä en maksais mutta mulla ei olekaan onglemia painon kanssa ja olen onnistuneesti pystynyt noudattamaan netistä löytämiäni treeniohjelmia (kun esim valmistauduin puolimaratoniin).

Mutta jos on vaikeuksia saada itseään liikkeelle, kaipaat tsemppiä tai sulla on epäonnistuneita treenaamisen/painonpudotuksen aloituksia takana, silloin sinuna kyllä harkitsisin vakavasti. Uskon, että tällaisessa tilanteessa voisit hyötyä PT:stä paljon. Ja ehkä se sijoitettu raha myös osaltaan potkii liikkeelle? :)
 

Yhteistyössä