Maksaisitko 650 euroa sekarotuisesta koiranpennusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
en. ja toinen mikä tuntuu hullulta on että kissasta maksaa 500e, vaikka rotukissa oliskii ni ei kyl tulis mielee itellä.Toki ymmärrän ihmisiä jotka sen summan maksaa :D

ihan tavallisista maatiaiskissanpennuistakin saatetaan pyytää 200 euroa.
jotkut keksinyt hyvän tulonlähteen.meillä maalla kun kissanpennut annetaan ilmaiseksi.
toki jonkun nimellisen korvauksen ymmärrän,että varmistetaan ettei pentua oteta hetken mielijohteesta.

Kissanpennun hoito sen 3kk ajan kunnon ruokineen ja rokotuksineen maksaa vähintään sen 200?. Maksaisin mielelläni tuon hinnan jos olisin maatiaiskissaa ottamassa, JOS se on hoidettu kunnolla. Tosin rotukissoistani olen maksanut 600-800? per häntä.

Koirista en sen enempää tiedä, mutta hyvistä vanhemmista olevista (luonne- terveys- ja muut testit kunnossa), erinomaisesti hoidetuista pennusta maksaisin varmasti mukisematta tuon 650?. Lemmikkieläimen kanssa tuo on vain niin mitätön summa - yksi pieni haaveri ja tikit päivystyksessä ja koiran hinta on jo tuplaantunut ;)

Alkuperäinen kirjoittaja x:
jep hyvän ja hyvän tulonlähteen kun aletaan maatiaisista sitä toista sataa pyytämää ni saattaa kissat jäädä omiin käsiin ;) kyllä ne ilmaseks maalta saa yleens niinku sanoit =)

Sitä saa, mistä maksaa.. ;)

Minulle ei kelpaisi kitekatilla elänyt, madottamaton, rokottamaton, 8vko iässä vieroitettu ilmainen kissa. Elänhän sen kanssa kuitenkin jopa seuraavat 20v.

Oli koira tai kissa, kannattaa tuijottaa muitakin kuin "rotua" ja "hintaa" - sitä, miten on hoidettu ja onko vanhempien taustat kunnossa - niistä se oikea hinta koostuu.

Jos mä ostaisin koiran niin m ulle olis melko sama olisko se seropi vai 'puhdasrotuinen', mutta 650e olisi eläimestä liikaa. Eipä silti, etteikö eläin olisi sen arvoinen...mulla ei vaan olisi niin paljoa rahaa. :whistle:

En maksaisi tuota summaa sekarotuisesta koiranpennusta. On hyvä kuitenkin, jos koirasta pyydetään jotain, tämä karsii tietyntyyppiset ostajat pois, jotka tuosta vaan hakevat koiran "kun nyt ilmaiseksi saa.."
Mielestäni hyvä hinta sekarotuisesta koirasta on 50 - 100e.

Yhteistyössä