\
Ei tässä tietääkseni ole kukaan sanonut että lapset kärsii. Ihan hyvin minä ja nykyinen mieheni pystytään elättämään kaikki neljä. Kysymys onkin se, että minkä ihmeen takia se lasten oikea isä ei ole velvollinen kustantamaan puolia siitä mitä hänen lastensa elämiseen kuluu!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 15:02 vierailija kirjoitti:aivan ei kyllä lähi menetä mitään hän saa aina rahanasa kunnalta! mutta tuntuu vaan että kyseessä on jokin muu!!! kyllä se raha 118e on laskettu että riittää!! ihan samalla tavalla kuin esim joku työttömyysturva, sairauspäiväraha eläke ymm on laskettu että niillä pystyy elään. eletään tulojen mukaan se vaan on niin että jollain mene paremmin ja jollain huonommin! ei voi mittään !! vai pitäiskö kaikken aina saada samaa liksaa että ois oikeuden mukasta tai puolittaa töitä ettei kenenkään tarvis olla työtön?? ja saako työttömät jotain korotuksia lapsilisään ei! joten sekin on jo hieno lisä!! mutta mitä tehään natkutetaan vaan että lisää lisää!!! mikään ei riitä!! kun lapsi kuluttaa juu niin varmasti juuri niin paljon kuin haluat itse kuluttaa!!! ja on todella niin että miehen nykyinen vaimo voi olla kodin hoidon tuella se on HEIDÄN asiansa!! mutta jos sinä jaat vaikka uuden miehesi lapsesta ei se ole todellakaan entisen ongelma vaan ihan yksin sinun! ei hänen kuulu siitä maksaa juu juu menee lapsiin plää plää!!! miski siis jäät kotio jos lapset rahallisesti kärsii?
Ei tässä tietääkseni ole kukaan sanonut että lapset kärsii. Ihan hyvin minä ja nykyinen mieheni pystytään elättämään kaikki neljä. Kysymys onkin se, että minkä ihmeen takia se lasten oikea isä ei ole velvollinen kustantamaan puolia siitä mitä hänen lastensa elämiseen kuluu!!!!