yssinhuoltaja
mitä teillä on sovittu elatusmaksupaperiin? Onko huomioitu urheiluvälineiden hankimiskustannukset jo elatusmaksuihin, vai avustaako ex sen lisäksi?
Teillä sosku on antanut väärää informatiota... tässä huomaa taas niiden "ammatti taidon". Musta on väärin et ihmiset joutuu turhaa tappelemaan asioista kun lastenvalvojat ei osaa hommiaan ja antaa lähihuoltajille väärää tietoa,pahimmassa tapauksessa ihmiset menee ihan turhaan oikeuteen selvistä asioista.Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 09:35 mie vaan kirjoitti:ex maksaa 170? kuussa tytöstä ja soskusta sanoivat että se ei kuitenkaan meinaa sitä etteikö isän tarvisi osallistua pyörien, suksien, luistimien yms harrastus välineiden kustannuksiin. Mutta toistaiseksi isä ei ole osallistunut minkään kustannuksiin. Hän on katsokaas töissä eikä hänellä ole koskaan rahaa, mutta minä joka olen työttömänä mulla sitä on vaikka kuinka paljon onneksi hyviä kamppeita löytyy vähän käytettyinä kirppikseltä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 16:44 peuhu kirjoitti:\Teillä sosku on antanut väärää informatiota... tässä huomaa taas niiden "ammatti taidon". Musta on väärin et ihmiset joutuu turhaa tappelemaan asioista kun lastenvalvojat ei osaa hommiaan ja antaa lähihuoltajille väärää tietoa,pahimmassa tapauksessa ihmiset menee ihan turhaan oikeuteen selvistä asioista.Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 09:35 mie vaan kirjoitti:ex maksaa 170? kuussa tytöstä ja soskusta sanoivat että se ei kuitenkaan meinaa sitä etteikö isän tarvisi osallistua pyörien, suksien, luistimien yms harrastus välineiden kustannuksiin. Mutta toistaiseksi isä ei ole osallistunut minkään kustannuksiin. Hän on katsokaas töissä eikä hänellä ole koskaan rahaa, mutta minä joka olen työttömänä mulla sitä on vaikka kuinka paljon onneksi hyviä kamppeita löytyy vähän käytettyinä kirppikseltä. =)
Ymmärsin ettei teillä tapella näistä asioista mikä tosi hieno asia :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 20:07 mie vaan kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 16:44 peuhu kirjoitti:\Teillä sosku on antanut väärää informatiota... tässä huomaa taas niiden "ammatti taidon". Musta on väärin et ihmiset joutuu turhaa tappelemaan asioista kun lastenvalvojat ei osaa hommiaan ja antaa lähihuoltajille väärää tietoa,pahimmassa tapauksessa ihmiset menee ihan turhaan oikeuteen selvistä asioista.Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 09:35 mie vaan kirjoitti:ex maksaa 170? kuussa tytöstä ja soskusta sanoivat että se ei kuitenkaan meinaa sitä etteikö isän tarvisi osallistua pyörien, suksien, luistimien yms harrastus välineiden kustannuksiin. Mutta toistaiseksi isä ei ole osallistunut minkään kustannuksiin. Hän on katsokaas töissä eikä hänellä ole koskaan rahaa, mutta minä joka olen työttömänä mulla sitä on vaikka kuinka paljon onneksi hyviä kamppeita löytyy vähän käytettyinä kirppikseltä. =)
Ei me olla tapeltu niistä asioista. Minä ne kamppeet oon laittanu aina enkä ole jaksanu asialla alkaa tappeleen. ja saapa lapsi sitte sopivia tavaroita eikä liian isoja tai pieniä. =)
Hyvä sanoa noin, jos sitä rahaa on. Ei kaikki lapset pääse koskaan ulkomaille, oli sitten yh tai ei. Tai ostele pleikkoja ja pelejä. Ne maksaa ihan järkyttävästi.Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:39 Williviini kirjoitti:minimi elari. Mutta isä osallistuu lapsen elämään muuten, ostaa lähinnä eloktroniikkaa = pleikka, pelejä yms. joskus vaatteita, ottaa mukaan ulkomaanreissuille yms. Ei rahalla sitä onnea saa..