V
vieras
Vieras
meillä ei ja perustelu oli et sulle tulee elarit ja lapsilisät ja koskaan ei oo mihinkään osallistunut edes kun olimme yhdessä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:no ei osallistu, enkä odotakkaan, että osallistuu.
Kaikki kulut pitäisi sisältyä elariin, siis isän osuus kuluista.
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Mun mies on etäisä ja elarien lisäksi maksaa esim jos tulee jotain harrastusjuttuja,niin puolet.Meillä on lisäksi kaapissa vaatteita joita täydennetään sitä mukaa kun menee pieneksi,ettei tarvitse kantaa niitä repussa,lisäksi meillä on oma pyörä.Mitä ap tarkoitat suuremmilla menoilla muuten?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:no ei osallistu, enkä odotakkaan, että osallistuu.
Kaikki kulut pitäisi sisältyä elariin, siis isän osuus kuluista.
mun ex maksaa 129? per lapsi. eikä tod oo puolet kuluista.![]()
mutta en ootakkaan että jaksais kulut. se ostaa niillet omat tavarat sinne ja minä omat tänne kotiin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Mun mies on etäisä ja elarien lisäksi maksaa esim jos tulee jotain harrastusjuttuja,niin puolet.Meillä on lisäksi kaapissa vaatteita joita täydennetään sitä mukaa kun menee pieneksi,ettei tarvitse kantaa niitä repussa,lisäksi meillä on oma pyörä.Mitä ap tarkoitat suuremmilla menoilla muuten?
no just ostin rattaat ja niistä nyt vääntö...