mäkkärin palkka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

orja

Vieras
hei.

mahtaako kukaan tietää mikä on mäkkärin tuntipalkka? oon koittanu googlettaa mutta mitään en oo selville saanu ??

Hain jopa sinne töihin kun ei oikein paljon töitä oo tarjolla, niin otan vastaan mitä saan..jossain kohtaa varmaan työtilanne taas parantuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja ex-mäkkäri;21726711:
meillä oli 6,85/tunti ja mulla oli viel korotettu koska oli työkokemusta. kaks viikkoa jaksoin ja sit hain parempiin töihin :)

siis joskus 10vuotta sitten vai? kyllä ne palkat on nykyisin ihan normit 8-9e, monesta muustakin palvelualasta tienaa saman verran.

Alkuperäinen kirjoittaja ex-mäkkäri;21726741:
joo no ei noilla mäkkärihommilla kyllä elä.. enemmän opiskelijoiden hommaa :) kaupankassalla tienaa paremmin ja iltalisät ovat mahtavat :)

Hui, miten kamalan huono palkka. Minä en edes opiskelijana tekisi töitä tuolla liksalla! Tällä hetkellä teen töitä kaupassa ja huoltsikalla, tuntipalkka vähän yli 10e/h ja tämäkään ei tunnu kovin hyvältä.

Eikö edes kauppaan pääsisi, onha tuo ihan järjetöntä tehdä töitä noin huonolla palkalla? Voiko olla totta tuo palkka?

[QUOTE="huh";26039510]Hui, miten kamalan huono palkka. Minä en edes opiskelijana tekisi töitä tuolla liksalla! Tällä hetkellä teen töitä kaupassa ja huoltsikalla, tuntipalkka vähän yli 10e/h ja tämäkään ei tunnu kovin hyvältä.

Eikö edes kauppaan pääsisi, onha tuo ihan järjetöntä tehdä töitä noin huonolla palkalla? Voiko olla totta tuo palkka?[/QUOTE]

Huh huh...ei tämän päivän opiskelijalle kelpaa ihan mikä tahansa. Joskus haastatteluun tuli parikymppinen jannu kyselemään kesätöitä ja kun päästiin sopimukseen kysyi hän lopuksi että voiko viettää 3vko kesällä lomaa (siis 3kk sopimuksesta 3vko lomaa??). Nykyään opiskelijoiden työmoraali on niin perseestä. Palkka pitäisi olla merkonomiopiskelijalle heti alkuun 20€/h kaikilla eduilla tai kieltäydytään töistä.

Onko 32-vuotias liian vanha mäkkärin kassalle? Minulla on akateeminen tutkinto, mutta olen aina halunnut olla pikaruokalassa töissä. Miten arvelette, että mäkkärin rekrytoija suhtautuu?

Entä onko eri ketjujen välilllä eroja ikärasismin suhteen? Rax? Hese? Ja mitä näitä nyt on? Vai ottaako kaikki vain nuoria opiskelijoita?

Yhteistyössä