H
höh
Vieras
éilen klo 17 aikaan sen tein ja huomasin tänään klo 11 etä oli jäänyt pöydälle. vieläköhän tuota tohtii syödä`?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:haistele sitä , os ei haise pahalle kättyttäiin
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:En todellakaan söisi.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:En todellakaan söisi.
Peesaan sua (ehkä ensimmäistä kertaa)
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:haistele sitä , os ei haise pahalle kättyttäiin
Anteeks nyt vaan, mutta mä en saata ymmärtää, miten sä keittiöalan ammattilaisena voit ketään kehottaa käyttämään tuntikausia lämpimässä ollutta makkarakeittoa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:En todellakaan söisi.
Peesaan sua (ehkä ensimmäistä kertaa)
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Haista ekaksi miltä haisee, jos ihan normaalilta, niin syö. Kyllä mä oon monesti syönyt just yön yli unohtuneita ruokia, eikä ole mitään mahatautia tms. tullut. Mulle on kehittynyt älyttömän hyvä vastustuskyky juuri sen takia, ettei ole liian tarkka juuri tuollaisissa asioissa tai bakteerikammoinen jne. En muista, milloin olisin viimeksi ollut kipeänä, maha reistaillut tai muuta. Älkää olko liian tarkkoja. Jos se keitto haisee, näyttää ja maistuu normaalilta, voit syödä sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:haistele sitä , os ei haise pahalle kättyttäiin
Anteeks nyt vaan, mutta mä en saata ymmärtää, miten sä keittiöalan ammattilaisena voit ketään kehottaa käyttämään tuntikausia lämpimässä ollutta makkarakeittoa.
Samaa ihmettelin. Luulisi, että ammatti-ihminen on paremmin selvillä näistä asioista, kun miekin ihan maallikkona tiedän, että noin kauan lämpimässä olleen ruoan syöminen on etenkin näillä säillä hurjan riskialtista puuhaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:haistele sitä , os ei haise pahalle kättyttäiin
Samaa ihmettelin. Luulisi, että ammatti-ihminen on paremmin selvillä näistä asioista, kun miekin ihan maallikkona tiedän, että noin kauan lämpimässä olleen ruoan syöminen on etenkin näillä säillä hurjan riskialtista puuhaa.
Rolloko ammatti-ihminen? Ei ainakaan keittiöalalla!