mäkin aina et huomenna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimosa

Vieras
eli päätän noin viikottain et nyt läskit lähtee(15kg) voin olla vähällä syömisellä mut siideri on mulla pahin(light kylläkin)2*viikossa muutama.onko toivoa kesäx?onko kellään vinkkejä et heti tapahtus,viikon ku on vähillä syömisillä eikä mitään tapahdu masentuu ja syö taas.inhoon itteeni!

Voi muuten syödä ihan hirveesti, kun vaan katsoo mitä syö! Minä pudotan painoani syömällä terveellisesti, välillä kauhistelen kuinka paljon olenkaan taas syönyt, mutta koska syömiseni ovat kevyitä, kaloreita ei kerry liikaa, paino pysyy kurissa. Tai oikeammin paino LASKEE!

Alkuun ajattelin, että enhän mä voi jättää kaikkea hyvää pois, mutta kyllä siihen vaan on oppinut. Muu perhe voi syödä vieressä karkkia eikä ole enää edes vaikeaa pitää sormia karkeista erossa. Tartunpa mielummin hedelmään. Kaikkea oppii kun vaan yrittää.

Tsemppiä! :flower:

<br><br>

Alota jollain tosi karulla esim vichy dieetillä (jonka ohjeet täällä jossain onkin) huomaat et lähtee paino nopeesti ja siitä on helppo jatkaa, kun saa motivaatiota. Oot vaikka viikon tolla vichyllä, varmasti lähtee ainakin kaksi kiloa!<br><br>

Viime lauantaiseen asti minäkin ajattelin, että huomenna minä aloitan sen laihduttamisen, mutta koskaan en sitä saanut sitten toteutettua ja sen kyllä huomaa :'( . Lempiherkkuja oli kebab-annokset, ranskalaiset, pizzat ja hampurilaiset. Vaikka ei noita viikottain tullut syötyä. Aina vaan tuli jääkaapille mentyä jotain ottamaan.

Mutta 8.4. minä päätin aikuisten Oikeesti pudottaa painoa 10-12 kg. Mieluusti tuon 12 kg, ni olen samoissa mitois ku rupesin odottaa esikoista.
Lauantaina mittari näytti 67,8 kg ja tänään tasan 67kg. Joten liikunta ja ruokavalio on tainnut auttaa jonkin verran!?

Mutta kyllähän se paljon tahtoa ja itsekuria vaatii, mutta pitää ajatella, että kyllä minä onnistun! :hug:

Tätä samaa mäkin olen miettinyt koko tämän vuoden.
Kuitenkin kaupassa on melkein aina lähtenyt karkkipussi mukaan.

:ashamed:

Nyt on kuitenkin ryhdistäydyttävä. Mulle ei enää mahdu mun vaatteet. Vaatekauppaan en kyllä lähde ostamaan suurempi. :D

Keksi kivan kannustimen. Jokaisen päivänä, kun saan pidettyä kiinni ruokavaliosta ja kuntoilusta, pistän 2 euro purkiin. Sitten kunon viikko mennyt ostan kukkia maljakkoon taikka viherkasvin ikkunalle. Muuten nuokin rahat olisivat menneet karkkeihin ja kekseihin.

=)

Yhteistyössä