makean himo. laihdutus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mananda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mananda

Vieras
tekeekö teillä kun te syötte päivän ruuan, niin heti sen jälkeen mieli jotakin hyvää, suklaata karkkia ym. mulla on aivan suunnattoman suuri makeanhimo just tuolloin.yritän laihduttaa, ja oon syönyt nyt tosi paljon hedelmiä ennen söin paljon karkkia niin tää hedelmä olis niinku hyvä vaihtoehto karkeille.. lihottaako muuten hedelmät paljon? kun en taju ollenkaan nuista kalori hommista yhtään

Tulee ruuan jälkeen makeen himo ja välillä sitä on tosi vaikee vastustaa. Hedelmät ja marjat on hyvä vaihtoehto. Onhan niissä hedelmissäkin kaloreita... Mut esim painonvartojoiden ohjeissa niistä suurin osa on pisteytetty nollaan. Aika huoletta siis voi syödä. :)

aika pajon saa syödä omenoita tms että ne lihottaisi . Niissä on niin paljon nestettä että niistä tulee täyteen nopeasti , siksi ei pysty niitä liikoja syömään.

hyii, mä en taas ruoan jälkeen pysty ajattelemaankaan kahvia ..
Mutta makean himo joskus yllättää vaikka kuinka ois maha täys. Siihen auttaa pala fasun sinistä .

Mulla tuohon ruokailun jälkeiseen makeanhimoon auttaa lasillinen Valion kevyttä mehukeittoa....Mansikan makuinen on parasta...Siinä on kummiskin sen verran makeutusainetta että pitäs makeenhimon kaikota :D

olen laihtunut ilman sen kummempaa laihduttamista, eikä tee makeaa (keksejä, karkkeja, suklaata, kahvipullaa) yhtään mieli. Sillä näyttää olevan suuri vaikutus painonpudotukseen, kun jättää turhat mussutukset väliin, ja muistaa liikkua säännöllisesti, ja käyttää hissin sijaan rappuja, pienet asiat vaikuttaa paljon.

Okei, tunnustan, että ystävän tekemä suklaamoussekakku houkutteli kyllä sen verran, ettei voinut kieltäytyä pienestä palasta, mutta jos se on satunnaista, niin ei se maailmaa kaada :p

Fitness myslipatukat auttaa. Niitä on sellaisia, missä on vähän suklaata. 90kcal/patukka. Parempi kokonaan ilman, MUTTA jos himo on ihan kauhea, niin tuo on parempi vaihtoehto kuin suklaapatukka, esim Kismet tms. Mulle on parempi vaihtoehto syödä ihan pikkasen vaikka tuollaisen myslipatukan verran kuin olla kokonaan ilman. Riittävän pitkään kokonaan ilman ja taatusti sorrun syömään oikeaa suklaata. Huono itsekuri, minkäs teet.

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi kertoo liian hiilaripitoisesta ruokavaliosta jos heti ruuan jälkeen tekee mieli makeaa. Suosittelen karppausta, makeanhimo kaoaa kokonaan..

siis mitä karppausta?

:ashamed:

http://karppaus.info/forum/index.php?sid=8fcf477edbd85ca188638a3740d22418 Lue tuolta, siellä on paljon tietoa aiheesta.

Yhteistyössä