Makasin kaverini miehen kanssa...

Status
Viestiketju on suljettu.
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
NO MITEN HELVETISSÄ SEN VOI KERTOA JOS EI MUISTA!?!?!?! :headwall: :headwall: kai mä olisin sen kertonut jo aiemmin.
ai, että oikein kumpikin "olette unohtaneet" asian? joo ihan varmasti tuollaiset asiat unohtuukin.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
siis juteltiin mökkireissuista ja se vaan tuli kummallakin sillon mieleen. nää kun eivät ole kaverin kanssa olleet yhdessä kovinkaan kauaa ja oon oikeesti unohtanut koko episodin. oltiin kännissä ja se jäi todellakin vaan yhteen kertaan. enpä oo sitä jäänyt muistelee. se nyt vaan tuli kummankin mieleen kun vanhoja asioita muisteltiin. eikä me todellakaan jääty siitä asiasta keskustelemaan oikein :LOL:
joo no kyllä ymmärrän että kaveri närkästy. kyllä sun pitäs pyytää anteeksi että asia tuli esiin noin ja keskustella kaverin kanssa asista ja kertoa, että siitä on kauan jne..
mä yritin pyytää anteeksi etten oo kertonu asiaa jota en muistanut edes tapahtuneen. ei kuunnellut, eli olkoon sitten.
olisin voinut kertoo asian aiemmin jos olisin muistanut. eikö teille oo koskaan käynyt niin, et asiat muistuu mieleen vasta kun tulee puhetta niihin johtaneista tapahtumista? me ei (tai ainakaan mä) muistettu oikeesti kok juttua kun siitä on niin pirun kauan ja oltiin niin kännissä. muistikuvat tuli vasta nyt. yritin tätä selittää mutta jos toinen ei suostu kuuntelee niin eipä voi mitään.
jännä homma mutta mulle ei oo ikinä kyllä käyny niin etten muistais kenen kaa oon pannu,mut ehkä sen voi unohtaa jos niitä kumppaneita on ollu tositosi paljo tai sit on ehkä alkava dementia..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Luettuani koko ketjun voisin sanoa, että kyllä tuosta jo suuttua saa...
Eihän kamu siitä suuttunut, että ap ja hänen miehensä eksyivät sänkyyn joskus sata vuotta sitten kun olivat vielä sinkkuja, vaan siitä että asiaa ei ole kerrottu hänelle aikaisemmin, ja nyt se yhtäkkiä läväytetään päin naamaa, yhteisessä illanvietossa, nauraen tyyliin "ai niin, Jarkko, muistaks sää kun me naitiin silloin joskus siel mökillä, hähähää".
Kerrotaan joko heti suhteen alussa, tai ei kerrota lainkaan. Niin sen pitäisi mennä.
Aamen. Ja sitt tollanen että vedetään se ihan läppänä siitä huolimatta, että toinen pahoittaa mielensä, nauretaan tyyliin räkäsesti päälle. Vitsit että alkokin kiehuun tän ap: n kaverin puolesta, mulla on ollut juuri vähän tilanteita vastaavanlaisen ystävän kanssa kuin ap tuntuu olevan ja oon tosi herkässä tilassa!!! |O |O :kieh:
olenko mä sanonut että naurettiin räkäisesti päälle, olenko?! sitä ei todellakaan heitetty kenenkään naamalle vaan asia tuli miehen puolelta vahngossa ulos ja mä tajusin ite vasta sillon. mun puolesta se asia olis saanut jäädä unohduksiin.

Höh
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Joo eikä tee sellasellakaan kaverilla mitään, joka ei suostu edes kuuntelemaan vaan vetää ihan omat johtopäätöksensä asioista. Että sikäli ihan sama, suuttukoot tai olkoon suuttumatta. Sehän on vain kaveri, ei ystävä.
Miehen kanssa kyllä välit edelleen hyvät :whistle: ja pysyykin.
Huhhuh! Kertoo teistä jotain et vielä miehen kanssa kaveeraatte! Pitäs sen verran toisen tunteita kunnioittaa että lopettasitte edes sen!
Ymmärrän kyllä, että kaverisi kimpaantui, koska tilanne oli varmaan hälle aika nöyryyttävä. Olis ollut kivempi, ettette olis siinä sitä möläyttäny vaan antaneet olla. Tai kertoneet vaikka kahden kesken rauhallisemmassa tilanteessa, jos olisi tuntunut vielä tarpeelliselta vanhoja asioita kertoa.

Rosaleen kommentista sen sijaan täysin eri mieltä. Ei kaveruutta miehen kanssa tartte tän asian takia katkaista. Mun mielestä se olis liioittelua. Uskon, että myös tämä naispuolinen kaveri ajan kanssa pääsee asiasta yli.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
NO MITEN HELVETISSÄ SEN VOI KERTOA JOS EI MUISTA!?!?!?! :headwall: :headwall: kai mä olisin sen kertonut jo aiemmin.
ai, että oikein kumpikin "olette unohtaneet" asian? joo ihan varmasti tuollaiset asiat unohtuukin.
Ymmärrän, että voi unohtua, jos ei ole kovin tuttu tyyppi mutta ihmetyttää, miten se sitten muistui mieleen kun siinä muistelivat. Siis tuliko siinä sellainen flashback että hei, sehän olitkin sinä jonka kanssa makasin, en vaan aiemmin sua tunnistanut?

No kyllä sen kuule muistaa, kun ekan kerran kaveris sano alkaneensa seukkaamaan sen miehen kanssa niin eikö mielessä käyny et oonhan minäkin tuon kanssa nainu.... :eek: Mullakin niitä panokavereita ollu vaikka muille jakaa sinkkuaikoinani, mut ketään heistä en ole unohtanu!

hmm
No, kun asia sitten yhtäkkiä muistui mieleen, niin pitikö laukaista se päin kaverin naamaa?
Eikö olisi vain voinut olla hiljaa?
:headwall:
kun se ei mennyt niin. mies sanoi yhden jutun varmaan vahingossa, josta mä vasta tajusin ja sitten tajusi se tyttökaverikin. en minä sitä mennyt läväyttämään kenenkään naamalle ja minun puolesta olisi voinut jäädä unholaan koko juttu muutenkin.
minkähän jutun se sanoi?? en ih,mettele et kaveri suuttui kun sai asiasta tiedon tuolla tavalla, vaikka muuta väärää siinä ei ookkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Luettuani koko ketjun voisin sanoa, että kyllä tuosta jo suuttua saa...
Eihän kamu siitä suuttunut, että ap ja hänen miehensä eksyivät sänkyyn joskus sata vuotta sitten kun olivat vielä sinkkuja, vaan siitä että asiaa ei ole kerrottu hänelle aikaisemmin, ja nyt se yhtäkkiä läväytetään päin naamaa, yhteisessä illanvietossa, nauraen tyyliin "ai niin, Jarkko, muistaks sää kun me naitiin silloin joskus siel mökillä, hähähää".
Kerrotaan joko heti suhteen alussa, tai ei kerrota lainkaan. Niin sen pitäisi mennä.
Aamen. Ja sitt tollanen että vedetään se ihan läppänä siitä huolimatta, että toinen pahoittaa mielensä, nauretaan tyyliin räkäsesti päälle. Vitsit että alkokin kiehuun tän ap: n kaverin puolesta, mulla on ollut juuri vähän tilanteita vastaavanlaisen ystävän kanssa kuin ap tuntuu olevan ja oon tosi herkässä tilassa!!! |O |O :kieh:
olenko mä sanonut että naurettiin räkäisesti päälle, olenko?! sitä ei todellakaan heitetty kenenkään naamalle vaan asia tuli miehen puolelta vahngossa ulos ja mä tajusin ite vasta sillon. mun puolesta se asia olis saanut jäädä unohduksiin.
Et, ja mä sanoinkin "tyyliin".

Et sä ihan kauheen kunnioittavasti tätä asiaa täälläkään ole esittänyt, siis kaverisi tunteita kunnioittaen.

Raflaava otsikko, mutta tapaus sattui siis jo varmaan kymmenen vuotta sitten. Oltiin silloin molemmat vapaita. Kaverini kuuli tästä nyt ihan vasta, ei vaan oo tullut puheeksi. Se veti hillittömän herneen nenäänsä ja ei suostu puhuu mulle enää mitään. Siis what the f'ck? Juttu sattui aikoja sitten eikä mitenkään ole kyseiseen naiseen liittynyt niin nyt se suttu tollasesta? Ei hyvää päivää :headwall: :headwall:
Suuttuuisitteko te noin vanhasta asiasta? kun mulla ei mee ymmärrykseen et miksi tosta piti loukkaantua. Ei olla edes mitenkään tarkoituksella salattu sitä, ei vaan oikeesti olla edes muistettu koko juttua.
en jaksa lukea kaikkia, mutta ehkä s esuuttu kun ei ollutkaan sun ensimmäinen

:D

duoda nui
Ottais muakin päähän jos saisin tietää yhtäkkiä että mun mies on joskus pannu jotain mun ystävää, jos ihan hyväkin ystävä on.. Tulis mieleen että jos ne joskus on samassa tilassa, niin muisteleekohan ne salaa sitä mielessään jne.. en mä nyt silti mitään välejä katkasis tai raivoais. Ei kuulu luonteeseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Ymmärrän, että voi unohtua, jos ei ole kovin tuttu tyyppi mutta ihmetyttää, miten se sitten muistui mieleen kun siinä muistelivat. Siis tuliko siinä sellainen flashback että hei, sehän olitkin sinä jonka kanssa makasin, en vaan aiemmin sua tunnistanut?
*reps ja kops* :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Joo eikä tee sellasellakaan kaverilla mitään, joka ei suostu edes kuuntelemaan vaan vetää ihan omat johtopäätöksensä asioista. Että sikäli ihan sama, suuttukoot tai olkoon suuttumatta. Sehän on vain kaveri, ei ystävä.
Miehen kanssa kyllä välit edelleen hyvät :whistle: ja pysyykin.
Huhhuh! Kertoo teistä jotain et vielä miehen kanssa kaveeraatte! Pitäs sen verran toisen tunteita kunnioittaa että lopettasitte edes sen!
Ymmärrän kyllä, että kaverisi kimpaantui, koska tilanne oli varmaan hälle aika nöyryyttävä. Olis ollut kivempi, ettette olis siinä sitä möläyttäny vaan antaneet olla. Tai kertoneet vaikka kahden kesken rauhallisemmassa tilanteessa, jos olisi tuntunut vielä tarpeelliselta vanhoja asioita kertoa.

Rosaleen kommentista sen sijaan täysin eri mieltä. Ei kaveruutta miehen kanssa tartte tän asian takia katkaista. Mun mielestä se olis liioittelua. Uskon, että myös tämä naispuolinen kaveri ajan kanssa pääsee asiasta yli.
Ei tarte katkaista kokonaan, mut mieti nyt itse omalle kohdalle miltä siitä naisesta tuntuu, kun hän on asiasta vielä arka ja loukkaantunut niin AP ja mies kaveeraavat vailla pienintäkään kunnioitusta. Pitäisivät edes hetken pientä välimatkaa! :eek:

No kyllä sen kuule muistaa, kun ekan kerran kaveris sano alkaneensa seukkaamaan sen miehen kanssa niin eikö mielessä käyny et oonhan minäkin tuon kanssa nainu.... :eek: Mullakin niitä panokavereita ollu vaikka muille jakaa sinkkuaikoinani, mut ketään heistä en ole unohtanu!
joo kun en muistanut, johtuen siitä että olin tolkuttomassa humalassa. varmaan sen ainon kerran elämässäni en muista koko illasta juur mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap on maannu niin monen kanssa ettei muista kaikkia.....
Mihinkään muuhun kantaa ottamatta tyydyn sanomaan, että niin olen muuten minäkin, enkä edes häpeä.

37 vuoteen mahtuu matkan varrelle vähän yhtä ja toista, ja mulla on kyllä muutakin tekemistä elämässäni kuin vatkata esim. jotain melkein 20 vuotta vanhoja panoja. Kyllä ne vaan unohtuu, kun ei ne kaikki nyt niin merkityksellisiä ole olleet alun perinkään. :xmas:

vieras
joo kun en muistanut, johtuen siitä että olin tolkuttomassa humalassa. varmaan sen ainon kerran elämässäni en muista koko illasta juur mitään.
Nii että kännissä jaat kaikille ....

En mäkään ihan jokaista enää tunnistaisi, jos on yli viisi vuotta sitten jonkun kanssa ollut sängyssä niin johan ihmiset muuttuukin vuosien aikana ulkonäöllisesti..
Mut AP ja se mieshän ovat olleet pidempään ystäviä kuin se pari ollut yhdessä... Ei semmoset unohu...

En mäkään ihan jokaista enää tunnistaisi, jos on yli viisi vuotta sitten jonkun kanssa ollut sängyssä niin johan ihmiset muuttuukin vuosien aikana ulkonäöllisesti..
Mut AP ja se mieshän ovat olleet pidempään ystäviä kuin se pari ollut yhdessä... Ei semmoset unohu...
me ei oltu sillon vielä ystäviä. ystävystyttiin pari vuotta sen jälkeen. eikä me kumpikaan olla muistettu sitä iltaa. tai ei se mies oo mulle ainakaan koskaan siitä puhunu. en varmaan koskaan olis muistanutkaan jos ei olis tullut muutama muistia selventävä asia miehen suusta. muuten olisin itsekin ollut täysin tietämätön koko jutusta.

ja ei, mulla ei todellakaan ole tapana olla niin humalassa etten muistaisi mitä oon tehnyt. silloin olin.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap on maannu niin monen kanssa ettei muista kaikkia.....
Mihinkään muuhun kantaa ottamatta tyydyn sanomaan, että niin olen muuten minäkin, enkä edes häpeä.

37 vuoteen mahtuu matkan varrelle vähän yhtä ja toista, ja mulla on kyllä muutakin tekemistä elämässäni kuin vatkata esim. jotain melkein 20 vuotta vanhoja panoja. Kyllä ne vaan unohtuu, kun ei ne kaikki nyt niin merkityksellisiä ole olleet alun perinkään. :xmas:
:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä