Makasin kaverini miehen kanssa...

Status
Viestiketju on suljettu.
No kannattaa ainakin nyt antaa sen pariskunnan rauhassa korjata se tilanne keskenään, siihen ei varmaan AP:n seuraa kaivata. Luulisin. Tai sit se äijä on ihan mulkku. Sehän on sen asian muistanu joka tapauksessa kerta sitä ryhtyi muistelemaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
No kannattaa ainakin nyt antaa sen pariskunnan rauhassa korjata se tilanne keskenään, siihen ei varmaan AP:n seuraa kaivata. Luulisin. Tai sit se äijä on ihan mulkku. Sehän on sen asian muistanu joka tapauksessa kerta sitä ryhtyi muistelemaankin.
no sitä mä en tiedä onko se muistanut koko ajan. mulle sano muistaneensa sen vasta kans sillon kun tuli puhetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap on maannu niin monen kanssa ettei muista kaikkia.....
Mihinkään muuhun kantaa ottamatta tyydyn sanomaan, että niin olen muuten minäkin, enkä edes häpeä.
Ilmoittautuu joukkoon :wave:
Eikä hävetä. Ja ehkä pystyisin muistamaan kaikki, jos yrittäisin. Mutta en näe mitään syytä sille, että mun pitäisi ne kaikki muistaa. Tärkeimmät toki muistan :xmas: .

WTF
en suuttuis!!! mut mikset ole kertonu aiemmin?
tiedän kans yhen tutun joka on ollu KILHOIS ja nyt yks muija on tuon miehen kans naimisis, mut ei tervehdi mun tuttua... eivät siis ole entuudestaa toistensa kans tuttuja, mut tietävät toisensa, siis nämä muijat...

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap on maannu niin monen kanssa ettei muista kaikkia.....
Mihinkään muuhun kantaa ottamatta tyydyn sanomaan, että niin olen muuten minäkin, enkä edes häpeä.
Ilmoittautuu joukkoon :wave:
Eikä hävetä. Ja ehkä pystyisin muistamaan kaikki, jos yrittäisin. Mutta en näe mitään syytä sille, että mun pitäisi ne kaikki muistaa. Tärkeimmät toki muistan :xmas: .
Minä oon ihan samassa porukassa, mut kyllä mä muistasin jos mun kaveri alkas seurustella jonkun mun ex-panon kanssa. Ja pakko mun ois sanoo se kaverille rehellisyyden nimissä. Muuten sais aina pelätä että millon se paljastuu ja sillon ois ihan oikeutettu vihaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä