Makasin kaverini miehen kanssa...

Status
Viestiketju on suljettu.
Raflaava otsikko, mutta tapaus sattui siis jo varmaan kymmenen vuotta sitten. Oltiin silloin molemmat vapaita. Kaverini kuuli tästä nyt ihan vasta, ei vaan oo tullut puheeksi. Se veti hillittömän herneen nenäänsä ja ei suostu puhuu mulle enää mitään. Siis what the f'ck? Juttu sattui aikoja sitten eikä mitenkään ole kyseiseen naiseen liittynyt niin nyt se suttu tollasesta? Ei hyvää päivää :headwall: :headwall:
Suuttuuisitteko te noin vanhasta asiasta? kun mulla ei mee ymmärrykseen et miksi tosta piti loukkaantua. Ei olla edes mitenkään tarkoituksella salattu sitä, ei vaan oikeesti olla edes muistettu koko juttua.

No voisin ansalkuun olla vähän näreissäni kun ei oo aikasemmin tullut ilmi mutta eipä tossa nyt mitään syytä olis kyllä herneitä nenään vetää. Mennyt on mennyttä, varsinkin kun kaveris ja hänen miehensä ei sillon vielä olleet pari keskenään.

Sori mutta kummallinen toi sun kaveris.

Jos kyse on tosi hyvästä ystävästä, sun varmaan ois kuitenkin kannattanu ehkä kertoo siitä. En osaa sanoa.... Siis vanha juttuhan tuo on, mut tuntus musta pahalta jos mä kuulisin nyt et joku mun parhaista kavereista on kuksinu mun miehen kanssa ennen minua. Siis jos se mulle vasta nyt sanottas. Itseasiassa parikin kaveriani on nainu tuon mun rakkaan kanssa aikoja ennen minua, ja se on mulle täysin ok, kun on tiedossa ollu alusta saakka. Mut jos nyt paljastus niin vituttas ihan suunnattomasti.
Mut luulisin että sun ystävä leppyy sulle kyllä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
No en todellakaan suuttuis. Miten siitä voi edes suuttua?? :headwall:
Koko kohtaus oli ku jostain huonosta saippuaoopperasta :LOL: Koko asia tuli puheeksi kun muisteltiin porukalla vanhoja mökkireissuja ja sit meille molemmille tuli mieleen se yksi kerta kun päädyttiin punkkaan. Kaverin naama venähti ja sit se alko huutaa ja syyttää miten me ollaan salattu tollanen asia ja miten se ei voi luottaa enää kumpaankaan meihin. Olin kyllä ihan ihmeissäni.
Jos tollasesta suuttuu niin suuttukoon. Minen jaksa ressiä repiä jos on noin lapsellinen.

näin meillä
toki mä otan selvää kaikkien muinaisten petikavereitteni nykyisistä kumppaneista, että voin heille sitten ilmoitella että olen aikoinani testannut heidän ukkonsa. hirveä hommahan siinä on selvitellä kaikkien yhteystietoja, mutta reilu peli olla pitää.

vieras
Musta tuntuu, että kaverias vituttaa kun nyt sä tiedät minkälainen elin miehellä on... minkäkokoinen,,,, jos kamus on joskus vaikka puhunu, että miehellä on JÄTTI ja sä oot myhäilly sisäänpäin, että tosi "jätti" juu.....

En mä usko että ite suuttuisin, mut sinuna olisin varmaankin maininnut kaverille aikoinaan et oon muuten pannu tota joskus.. :whistle:

Kai ystäväsi kokee et olet salannut siltä asioita, eikä pysty ehkä luottaa.. En mä oikeesti tiedä, mut tuli vaan mieleen..

vieras
Mun miehen entisiä tyttöystäviä on paikkakunnalla, mut ei se mua haittaa. nehän on entisiä, menneisyyttä. Eri aisa jos sillä ois ollut hoito meidän yhteisen elämän aikana

normaalia
Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Koko kohtaus oli ku jostain huonosta saippuaoopperasta :LOL: Koko asia tuli puheeksi kun muisteltiin porukalla vanhoja mökkireissuja ja sit meille molemmille tuli mieleen se yksi kerta kun päädyttiin punkkaan. Kaverin naama venähti ja sit se alko huutaa ja syyttää miten me ollaan salattu tollanen asia ja miten se ei voi luottaa enää kumpaankaan meihin. Olin kyllä ihan ihmeissäni.
Jos tollasesta suuttuu niin suuttukoon. Minen jaksa ressiä repiä jos on noin lapsellinen.
kyllä ymmärrän että kaveri näin ens aökuun siitä suuttuui koska varmaan tunsi että se on häneltä salattu. en mäkään tykkäis jos mieheni muistelis jonku toisen kanssa minun kuulleen jotai sänkyhommia. aiheesta kyllä suuttui, mutta leppyä pitäs ensi järkytyksen jälkeen aika nopsaa..uskon että kun kaveri saa asian sulateltua leppyy kyllä!!!

vieraampi
no okei, tässä valossa ymmärrän ton sun kaveris suivaantumisen. istutte yhdessä iltaa ja muistelette vanhoja, ja yhtäkkiä heitätte kaverin silmille tommosen jutun, että ootte kuksinu keskenänne. huono paikka ja tapa kertoa kaverille tommonen asia ekan kerran. mutta eiköhän tuo leppyne aikaa myöten.

Gluteus maximus
Raflaava otsikko, mutta tapaus sattui siis jo varmaan kymmenen vuotta sitten. Oltiin silloin molemmat vapaita. Kaverini kuuli tästä nyt ihan vasta, ei vaan oo tullut puheeksi. Se veti hillittömän herneen nenäänsä ja ei suostu puhuu mulle enää mitään. Siis what the f'ck? Juttu sattui aikoja sitten eikä mitenkään ole kyseiseen naiseen liittynyt niin nyt se suttu tollasesta? Ei hyvää päivää :headwall: :headwall:
Suuttuuisitteko te noin vanhasta asiasta? kun mulla ei mee ymmärrykseen et miksi tosta piti loukkaantua. Ei olla edes mitenkään tarkoituksella salattu sitä, ei vaan oikeesti olla edes muistettu koko juttua.
voisin suuttuakin. riippuu tilanteesta ja miten sen kerroit. Jos vaan tokaisit, että ihan muuten ilmoitan, että olen maannut miehesi kanssa aikoja sitten, niin onhan tuo sen verran suuri juttu, että ei sitä noin kerrota. Se olisi pitänyt kertoa heti kun kaverisi ja mies ovat alkaneet seurustelemaan ja ihan keskustella vakavasti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä