Ä
Äiti vailla apuja
Vieras
Meillä siis 8kk ikäinen tyttö LUULTAVASTI reagoi maitoon.
Annoin siis piltti kaurapuuroa ja suun ympärille ja yläselkään nousi ihttouma näppyjä heti muutaman lusikallisen jälkeen.
Ja jälkeenpäin huomasin, että olin edellisellä viikolla antanut myös aamulla tuota puuroa niin neljäntenä iltana tyttö huusi yli tunnin suoraa huutoa! Jollaista ei ole koskaan itkenyt, ei siis edes pikkuvauvana.
Huomasin vasta tuon yhteyden jälkikäteen kun toisella viikolla puuroa tarjottaessa noita näppyjä ilmestyi.
Ensin mietin kauraa? Mutta oisko tuo maito todennäköisempää?
Itse en eikä mieheni olla maito allergisia. JA olen imettänyt tyttöä 8kk ekat 6kk täysimetystä ja imetän edelleen. JA itse olen koko imetysajan käyttänyt maitotuotteita normaalisti, eikä tyttö siihen ole kummemmin reagoinut, ei ollut koliikki itkuja tmv.
Neuvola lääkärille en tästä ole puhunut mitään, koska erittäin negatiibvinen tapaus tämä lääkäri
Nyt mietinkin, että miten toimisin tuon mahdollisen allergia epäilyn kanssa??
Olen nyt vältellyt antamasta tytölle ruokia jossa maitoa.
Mutta aloitinkin tuossa ketjun tuosta naudanlihasta, niin voiko sitäkään antaa?
Sianlihaa syö, mutta haluttaisi lisätä toistakin luhaa listalle
HArmittaa myös että kaikki valmispuurot sisältävät maitoa!
Nyt kaikki maito allergisten tai maitoon reagoivat äidit kirjoitelkaa vinkkejä ja neuvoja
Annoin siis piltti kaurapuuroa ja suun ympärille ja yläselkään nousi ihttouma näppyjä heti muutaman lusikallisen jälkeen.
Ja jälkeenpäin huomasin, että olin edellisellä viikolla antanut myös aamulla tuota puuroa niin neljäntenä iltana tyttö huusi yli tunnin suoraa huutoa! Jollaista ei ole koskaan itkenyt, ei siis edes pikkuvauvana.
Huomasin vasta tuon yhteyden jälkikäteen kun toisella viikolla puuroa tarjottaessa noita näppyjä ilmestyi.
Ensin mietin kauraa? Mutta oisko tuo maito todennäköisempää?
Itse en eikä mieheni olla maito allergisia. JA olen imettänyt tyttöä 8kk ekat 6kk täysimetystä ja imetän edelleen. JA itse olen koko imetysajan käyttänyt maitotuotteita normaalisti, eikä tyttö siihen ole kummemmin reagoinut, ei ollut koliikki itkuja tmv.
Neuvola lääkärille en tästä ole puhunut mitään, koska erittäin negatiibvinen tapaus tämä lääkäri
Nyt mietinkin, että miten toimisin tuon mahdollisen allergia epäilyn kanssa??
Olen nyt vältellyt antamasta tytölle ruokia jossa maitoa.
Mutta aloitinkin tuossa ketjun tuosta naudanlihasta, niin voiko sitäkään antaa?
Sianlihaa syö, mutta haluttaisi lisätä toistakin luhaa listalle
HArmittaa myös että kaikki valmispuurot sisältävät maitoa!
Nyt kaikki maito allergisten tai maitoon reagoivat äidit kirjoitelkaa vinkkejä ja neuvoja