P
pelkuri
Vieras
Olen ollut imetysdieetillä 2 kuukautta, vauva nyt 4 kk. Vauva on oireillut suolelellaan, tehnyt vihreää kakkaa ja ollut ilmavaivainen. Tilanne on kuitenkin parantunut viimeisen kolmen viikon aikana huomattavasti. Maitoaltistuksessa emme ole olleet ja mitään allergiatestejä ei ole tehty. Kakka on vieläkin vihreää, mutta nyt sitä tulee 2-5 krt/päivä. Ennen saattoi tulla kymmenetkin tuotokset. Ei ole itkuinen ja nukkuu päivisin 3 tunnin päikkärit ulkona ja öisin syö 2-4 tunnin välein. Nyt tulee väkisin mieleen, että onko se edes allerginen vai oliko vaan muuten masuvaivainen pienenempänä? Olisi kai se dieetti auttanut aikaisemmin, vai? Mutta miksi sa kakka on vieläkin vihreää? Lääkäri sanoi, että olkoon vaikka sinistä, kun muuten ei ole ongelmia. Paino nousee eikä ole ihottumaakaan...Mutta minäpä en uskalla lopettaa dieettiäni :headwall: Mitä jos oireet palaavat!!!!Sittenpähän tietäisi, onko se allergiaa vai ei. Kuinka pian oireet ilmaantuu, jos lapsen altistaa maidolle. Minulla on pakkasessa pumpattua maitoa ajalta jolloin käytin maitotuotteita, ajattelin antaa vähän sitä ja katsoa kuinka käy. Miten kauan lapsi oireilee, jos allergiaa on? Tunnin, päivän, viikon? Tuossa pumpatussa maidossa on se hyvä puoli, ettei tartte sitten odottaa, että maito poistuu minun elimistöstäni. Olen siis pähkinyt tätä asiaa melko pitkään....