Hei!
Imetin 11 kk, itse olin maidoton, kananmunaton, soijaton, ilman kotimaisia viljoja, kaalia,naudanlihaton, kalaton ... Täytyy myöntää, että vaikeaa oli, mutta paras laihdutus kautta aikojen! Kylässäkäynti oli kaikkein vaikeinta! kasviksia ja riisikakkuja, luontaisesti gluteenittomia tuotteita, riisipuuroa jne tuli syötyä tulevaisuuden varaltakin tarpeeksi. Nyt poika 1v 5kk syö noin kymmentä ruoka-ainetta, kasvaa hyvin, saa kalkkivalmistetta (jauhe) päivittäin, ei suostu juomaan peptidituttelia, mutta ruokaan sitä lisään.
Meillä allergiat ilmenivät aluksi jatkuvina pulautteluina ja jatkuvana nuhana. Myös suolisto-oireita ja itkuisuutta oli. Vähitellen tuli mukaan myös iho-oireet.Neuvolassa ei sanottu mitään. Itse vaadin päästä allergialääkärille ja olisin mennyt yksityiselle ellei muuten olisi ruvennut tapahtumaan.Tuota tukkoisuutta vielä pahensi se, että poitsulla oli syntyessään liian ahtaat sieraimet ja hänellä oli putket nenässä noin 1,5 kk syntymästään
Nyt kokeillaa kotialtistuksena kauraa, toivottavasti sopii! Vaikeinta on kun hän itse haluaisi jo kaikenlaista napostella kun näkee isosisarusten (5v ja 3v) syövän.
Iloinen ja muutoinkin mukava vesseli hän kylläkin on!