V
"vieras"
Vieras
Onko täällä ketään kelläö maitoallergia (aikuinen), millaset oireet ja kuinka pian teille tulee ja voidaanko se todeta veri/ihokokeilla että saataisiin 100% varmuus omien oireilujen lisäksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voiko tämä olla jotain allergiaa. Limaisuus kurkussa että tuntuu menee välillä hengitysteiden eteen se lima. Sitten ilmavaivat *hävettää* mutta ilmavaivat välillä ovat limaisia.. eli peräsuolesta tulee ihan limaa housuihin. Tämä ei nyt mikään naurunasia ole vaikka itsestänikin tuntuu siltäOlin keväällä astmatestissä limaisuudesta, tulokset olivat ettei voi olla sitä kun puhallustestit hyvät.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi pitää tutkia? Etenkin aikuista. Kyllähän sinä nyt hitsi vie itse tiedät pystytkö maitotuotteita syömään/ juomaan vai tuleeko jollain lailla huono olo. Jos tulee, niin älä käytä, jos ei tule, niin jatka samaan malliin. Jos pystyt joskus käyttämään, niin käytä joskus. Mitä väliä jollain verikokeilla?
Sama laktoosin kanssa. Saisi kokonaan lopettaa sellaiset kokeet yhteiskunnan laskuun. Ihmekään, kun sosiaali- ja terveysmenot vaan kasvavat ja kasvavat.
Lasten kanssa tilanne on ihan eri, koska ne eivät välttämättä itse osaa niin kertoa.
Joskus voi tarvita lääkärin todistuksen esim kouluruokailua varten lapsilla ja telineillä tai jossain muuallaMä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi pitää tutkia? Etenkin aikuista. Kyllähän sinä nyt hitsi vie itse tiedät pystytkö maitotuotteita syömään/ juomaan vai tuleeko jollain lailla huono olo. Jos tulee, niin älä käytä, jos ei tule, niin jatka samaan malliin. Jos pystyt joskus käyttämään, niin käytä joskus. Mitä väliä jollain verikokeilla?
Sama laktoosin kanssa. Saisi kokonaan lopettaa sellaiset kokeet yhteiskunnan laskuun. Ihmekään, kun sosiaali- ja terveysmenot vaan kasvavat ja kasvavat.
Lasten kanssa tilanne on ihan eri, koska ne eivät välttämättä itse osaa niin kertoa.
Allergiaoireit? Mun mielestä myrkytysoireita tuollaiset. Kurkku turpoo allergiassa ja tulee ihottuma ja maha menee sekaisin.Mulle ihme päänjumitusta, niskajäykkyyttä/kipua, kurkku/korvakipua, korvien soiminen.. ihan itse kokeiltu, ei tutkittu..
Äkkiä ensiapuun, ennen kuin alkaa kurkku turpoamaan! Mitä olet syönyt tai juonut, voit kertoa kyytiä odotellessa tännekin.Voiko maitoallergia ilmetä vasta 13v ja suoraan flunssasta koska mulla on tooooosi raju nokkosihottuma ja se ei lähe millään pois kutiaa ihan järjettömästi ja pistelee aina välillä auttakaaaa
FFultumia ei ole tarkistettu 2019jälkeen♨Äkkiä ensiapuun, ennen kuin alkaa kurkku turpoamaan! Mitä olet syönyt tai juonut, voit kertoa kyytiä odotellessa tännekin.
Nyt et pääseÄkkiä ensiapuun, ennen kuin alkaa kurkku turpoamaan! Mitä olet syönyt tai juonut, voit kertoa kyytiä odotellessa tännekin.