maitoa vieläkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hanna

Jäsen
21.05.2004
766
0
16

meillä on 1v 2kk ikäinen poika. imetyksen lopetin pojan ollessa 3 kk. ja nyt olen huomannut että rinnoista tulee vieläkin jotain nestettä. ajattelin että jos tulehdus, mutta ei ole ollu mitään kipua eikä se neste haise millekkään. onko muilla käyny näin?

huomenna kyllä varaan lääkärille ajan, mutta ajattelin kysyä täältä että onko muita saman kokeneita. kiitos jo valmiiksi vastauksista :hug:

Tuskin se mitään kummempaa, mutta mun tietojen mukaan sen hormoonin olisi pitänyt jo tuossa ajassa lopettaa toiminta, jos on siitä johtuvaa ei se sen kummempaa vaadi ku vähän hormoonihoitoa.

Mulla on nyt noin 9 kk siitä kun lopetin imettämisen ja maitoa tulee vieläkin jos puristaa rinnasta. Joskus tulee jopa niin, että paita kastuu vahingossa, jos rintaa ärsyttää sopivasti jokin. En ole kyllä itse huolestunut vielä tästä. En käytä mitään hormoni-valmisteita tällä hetkellä ja menkat tulee normaalisti. Aattelin kuitenkin kysäistä asiasta nyt kun vien tässä kk päästä tuota kuopusta 1,6 v neuvolaan...

Lopetin myös imetyksen kun tyttö oli vasta 4kk. Ei tullut maitoa oikeestaan yhtään..silti, nyt kun siitä on vuosi tulee edelleen pari pisaraa, kun puristaa... Eipä tää vielä mitään, tuttavan "vauva" 8 vuotias ja maitoa tulee samoin äitiltä vieläkin ja ks. nainenki on jo 40 vee...että näin..(tämä on muuten tosi, jos joku epäilee)

Yhteistyössä