Kuinka kaun voi tulla maitoa imetyksen lopettamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jossu

Vieras
Lopetin imetyksen helmikuussa ja sen jälkeen oli yksi tm-raskaus, mikä meni itsestään kesken heinäkuun puolella. Tm-raskaudessa en huomannut maidon erittymistä, mutta eilen tuli pari tippaa puristamalla ja muutenkin nännit on olleet oudon tuntuiset... Voiko noi edelliset raskaudet ja imetys vaikuttaa vieläkin vai onko mulla salamatkustaja kyydissä? Siis nyt on todella epätodennäköistä, että raskaana olisin, mutta mikäänhän ei ole varmaa ennen kuin testaa:D Ajattelin kuitenkin ensin kysellä muiden kokemuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:
mulla ei henk.koht. ole kokemusta, mutta kaverin raskaus alkoi/huomattiin juuri maidon tippumisella. osta ihmeessä testi.

Mielenkiintoista:) Mulla ei aiemmissa raskauksissa ole tullut tippaakaan maitoa. Jos olisin raskaana, niin se olisi joko aivan alussa tai sitten mulla on tullut valmenkat ja se olisi jo pidemmällä. Ehkä mä odotan vielä muutaman päivän ennen kuin testailen.

Mie lopetin imetyksen tammikuussa. Maitoa tuli vielä parikuukautta sitten herumalla. Nyt odotan kolmatta ja maidon tulo on vasta raskaana ollessa vähentynyt. Vieläkin kyllä tulee.....

Mulla tuli vielä melkein vuosi imetyksen loputtua. Kysyin gyneltä koska olin huolissani ja hän vaan nauroi ja sanoi et voi mennä parikin vuotta et vielä tulee kun puristaa :D

Normaalia siis:D Mua vaan ihmetytti, kun ei tässä välissä ole tullut. Tai siis tuli sen imetyksen lopetuksen jälkeen jonkin aikaa, mutta muuten ei moneen kuukauteen. Kiitän!

Yhteistyössä