maitoa tulee edelleen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk

Vieras
On ihan pakko kysyä tätä kautta että onko muita joilla tulee rinnoista maitoa vaikka lopettanut imetyksen kuukausia aikaisemmin?
Mula tulee edelleen kun suihkussa lypsää niin jotain 3-4 ruokalusikkallista, vaikkalopetin imetyksen 6kk sitten. Neuvolassa laittoivat hormoonikokeisiin, mutt siellä kaikki normaalia. sitten alkoi terveydenhoitaja kysyy että milloin olen käynyt mammografiassa ja että pitäs ottaa yhteyttä viikon päästä kun tulevat lomalta.
Nyt sitten pelottaa ihan hirveesti, olen kokeillut rintojani enkä löydä mitään kyhmyä, kokeilenko sitten edes oikein?

Jos jollain kokemusta niin kertokaa ihmeessä tai kohta menee multa paniikin puolelle \|O \|O

minulta tuli maitoa saunassa vielä 8 kuukautta imetyksen lopettamisen jälkeen ja sitten se loppuiihan yllättäen. en käynyt missään lääkärissä sen takia. ja olen kuullut että monilta tuleee sitä maitoa pitkään imetyksen lopettamisen jälkeen.
Älä huolestu liikaa asian takia.

mä lopetin imetyksen 2vuotta sitten ja edelleen tulee tippoja maitoa jos puristaa. Olen käynyt siitä lääkärissä mut ne sanoi et kyllä se ajan myötä loppuu jos loppuu... kaikilla ei lopu koskaan!

juu minäkin lopettanut imettämisen 2 vuotta sitten ja edelleen toisesta rinnasta tulee tippa maitoa... Olen myös edellisen kirjoittajan tavoin kuullut, että kaikilla ei maidon tulo tyrehdy kokonaan ollenkaan. Siksi en siis missään lääkärissäkään ole käynyt. Ah.. tätä naiseuden ihanuutta ;)

Uusimmat

Yhteistyössä