Maitoa rinnasta vai onko kyse jostain vakavammasta???

  • Viestiketjun aloittaja kukka83
  • Ensimmäinen viesti
kukka83
Imetyksen lopettamisesta on kohta neljä kuukautta. Nyt parina päivänä toisesta rinnasta on tullut puristettaessa maitomaista nestettä. Iho myös punoittaa hieman. Olen yrittänyt tunnustella kyhmyjäkin, mutta tuntuu että koko rinnat ovat yhtä kyhmyä. Onkohan nyt kyse maidosta vai jostain muusta? Toisesta rinnasta ei tule mitään, mutta olen ainakin tuntevinani pientä kihelmöintiä siinäkin. Onkohan kellään ollut vastaavaa?
 
Iitu1.
Mulla imetyksen lopettamisesta 7 kk aikaa ja vieläkin toisesta tissistä tulee maitoa kun vähän nännistä puristaa ja ihan kunnolla tippumalla.Kaipa se normaalia on,oon itekkin ihmetellyt miks maitoa vielä tihkuu kun e-pillereitäkin olen syönyt puoli vuotta,luulisi niiden lopettavan "äippähormonien"valtauksen!
 
mulla
en imettänyt ollenkaan ja kierukkakin laitettiin vauvan ollessa 3kk. Vaikka lapsi täytti juuri vuoden niin vielä viime viikolla suihkussa kokeillessa toisesta rinnasta tuli muutama maito tippa.
 
riinu
Imetyksen lopettamisesta kohta vuosi, molemmista rinnoista tulee puristamalla maitoa. Jos nestettä tulee ilman puristelua, niin lääkäriin. Puristamalla jos tulee maitoa, niin on ihan normaalia vielä vuosiakin imetyksen lopettamisen jälkeen.
 

Yhteistyössä