Maita, kaupunkeja ja paikkoja joihin haluaasit matkustaa?

Lisäystä vielä, että Intiassa haluaisin käydä. Voi olla, että olisi liian likainen ja eläimellinen makuuni, mutta haluaisin sen maan kokea. Olen käynyt siellä vaan lentokentällä ja koneen ikkunasta jo näytti niin eri maailmalta, että olisi kiva päästä käymään Intiassa.

[QUOTE="vieras";24133018]Muutama sanoi epämääräisesti, että jossain Afrikassa. Missä? Mikä siinä kiehtoo?

Mua vaan kummastuttaa, että luetellaan paikkoja tarkastikin ja sit epämääräinen Afrikka joukossa. Kun sielläkin on niin erilaisia paikkoja, esim Kenia ja Marokko, kaupunki-, ranta- tai safariloma.[/QUOTE]

Mä laitoin epämääräisesti juuri sen takia että mua kiinnostaa siellä oikeastaan kaikki ja erityisesti haluaisin käydä jossain luonnonpuistossa. Tietenkään mihinkään Kongoon tai Somaliaan en lähtisi, mutta muuten. :) Tunisiassa olen käynyt, mutta muu on näkemättä. Siellä niin paljon erilaisia kasvillisuusvyöhykkeitä ja vaikka mitä... :p

Keski-Eurooppa vanhoinen kaupunkineen ja historiallisine paikkoineen, vuoristoineen ym. on aina kiehtonut, joten sen mainitsen epämääräisenä maanosana :D

New York on pakko nähdä vielä.
Samoin San Francisco.
Ja Yhdysvaltojen itärannikkoa olisi ihana ajella pitkin poikin.

Kuuba ja Aruba :heart:

Japanin pohjoisin saari, Hokkaido on must. Ja haluan viettää yhden uuden vuoden aaton Japanissa, kuulla temppelien kellot.

Bali on aika korni paikka, mutta missä muualla kokeilla surffausta kuin siellä?

Guam. Kaverini näytti niin hassuja lomakuvia sieltä, että mäkin tahdon!

Yhteistyössä