Maita, kaupunkeja ja paikkoja joihin haluaasit matkustaa?

Keittiönoita
Mulla on kyllä sama juttu, että kaikki maat kiinnostaa. Jos olis rahaa, niin takuuvarmasti kävisin elämäni aikana jokaases maas. :D
Just tänään oli töissä puhe, että kun saan ton kuopuksen ensi kesänä vuodeksi Vekarajärvelle, tämä täti alkaa matkustamaan :cool: Saavat siis töissä varautua siihen, että pidän ne pitämättömät 22 lomaviikkoa vuoden päästä :D

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"vieras"
Minun listani:

Kaupungit: Ankkalinna, Hanhivaara, Kurjenmutka, Sorsakylä
Maat: Brutopia, Mikä-Mikä-Maa, Muumilaakso, Teletappimaa

Seuraavat turistikohteet haluaisin nähdä: Roope Ankan rahasäiliö, Julle Ankanpään patsas, Konnansuon vankila, Peikonhammas nimisen vuoren ja Ankkalinnanmäen huvipuiston.

• Tykkää
Reactions: versatile
[QUOTE="vieras";24128415]Minun listani:

Kaupungit: Ankkalinna, Hanhivaara, Kurjenmutka, Sorsakylä
Maat: Brutopia, Mikä-Mikä-Maa, Muumilaakso, Teletappimaa

Seuraavat turistikohteet haluaisin nähdä: Roope Ankan rahasäiliö, Julle Ankanpään patsas, Konnansuon vankila, Peikonhammas nimisen vuoren ja Ankkalinnanmäen huvipuiston.[/QUOTE]

Ei sovi unohtaa Narniaa. :heart:

• Tykkää
Reactions: Data
- Islanti
- Visby
- Skotlanti
- Berliini
- Venetsia
- Jerusalem
- Pietari
- Istanbul
- Vietnam
- Kenia
- Intia
- Kiina
- Japani
- Galapagossaaret
- Mauritius
- New York

Tuossa nyt jotain ensimmäisenä mieleen tulevia. Matkustaminen lähes minne tahansa kiinnostaa.

"vieras"
Kiinan muurin tahtoisin nähdä livenä, samoin maailman korkeimman rakennuksen.

Pietari pitää kokea, tai Moskova.

Färsaaret! Kuulemma ihan mielettömän upeaa siellä.

Malmön voisin katsastaa.

Teille Norjaan ja vuonoille kaipaaville: Sogndal! Aivan hurmaavan kaunis paikka, suosittelen.

"sondersson"
[QUOTE="vieras";24128019]Münheniin joulumarkkinoille, toi on ollut vuosia päälimmäisenä mielessä.[/QUOTE]

tänne minäkin haluisin. Sit Kashmiriin Intiaan, sille järvelle missä on ollu Beatlesit sun muut hakemassa inspistä biiseihinsä. Venäjän Kamtsatkaan, en oikeen tiedä miksi :D Tai vaikka junamatkalle halki Venäjän.
Meksikoon haluaisin mennä viettämään Día de los Muertosia. Jenkkeihin tahtoisin kunnon roadtripille. Kaikenmaailman vanhat upeat rakennukset olis kiva nähdä Euroopassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa. Afrikasta tahtoisin nähdä pyramidit ja Marrakechin. Australiassa voisin viettää löhöloman ja opetella surffaamaan. Vuorikiipeilyä olis kiva kokeilla jossain upeassa vuoristossa.

Lappiin kaipaan aina :)

"sondersson"
Lisään vielä Skotlannin! Käppäilisin nummilla ja kuuntelisin Kate Bushia. Kuuntelisin säkkipillien vonkunaa pääni kipeäksi ja tutkisin vanhoja linnoja. Yrittäisin kurkkia kilttien alle :D

"vieras"
Singapore tällä hetkellä ykkösenä listalla - jospa sitä syksymmällä saisi aikaiseksi lähteäkin. Okinawa on toinen, kolme reissua Japaniin jo takana mutta tuonne saakka en tunnu pääsevän.

Muita hinkukohteita ei nyt olekaan, ne tulevat aina yllättäen ja sitten lähdetään.

"vieras"
Muutama sanoi epämääräisesti, että jossain Afrikassa. Missä? Mikä siinä kiehtoo?

Mua vaan kummastuttaa, että luetellaan paikkoja tarkastikin ja sit epämääräinen Afrikka joukossa. Kun sielläkin on niin erilaisia paikkoja, esim Kenia ja Marokko, kaupunki-, ranta- tai safariloma.

plm
- Tukholmaan aina vaan uudelleen ja uudelleen, kerran olen tänä vuonna käynyt
- Tallinnaan yöksi. Olenkin menossa elokuussa.
- Barcelona kiinnostaa.
- Havaiji. Jos joskus menen naimisiin niin sinne häämatkalle.
Aika toteuttamiskelpoisia nämä haaveet mutta toki matkustaisin lähes minne vaan :D

"vieras"
Mulla on haaveena tällä hetkellä Pariisi ja Dakar. Toisessa olen ollut ja haluaisin palata monen vuoden jälkeen, toinen on uusi kohde. Lappiin haluaisin mökin, jonne vois tehdä "pikareissuja" pääsiäis-, joulu- ym pidemmillä vapailla.

[QUOTE="vieras";24133018]Muutama sanoi epämääräisesti, että jossain Afrikassa. Missä? Mikä siinä kiehtoo?

Mua vaan kummastuttaa, että luetellaan paikkoja tarkastikin ja sit epämääräinen Afrikka joukossa. Kun sielläkin on niin erilaisia paikkoja, esim Kenia ja Marokko, kaupunki-, ranta- tai safariloma.[/QUOTE]

No vaikka kaikki Afrikan maat.

[QUOTE="vieras";24133018]Muutama sanoi epämääräisesti, että jossain Afrikassa. Missä? Mikä siinä kiehtoo?

Mua vaan kummastuttaa, että luetellaan paikkoja tarkastikin ja sit epämääräinen Afrikka joukossa. Kun sielläkin on niin erilaisia paikkoja, esim Kenia ja Marokko, kaupunki-, ranta- tai safariloma.[/QUOTE]

Mäkin ajattelin tätä, mutta moni varmaan haluaa nähdä Afrikan maanosaa ylipäätään.

Yhteistyössä