Maistuuko teidän 50-luvulla kasvaneille miehille broileri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrinmurrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ärrinmurrin

Jäsen
03.07.2013
52
0
6
Ajattelin tarjota tänään perheelleni jotain muuta kuin perunaruokaa. Keitin riisiä ja paistoin broileria. Mies ei suostunut koskemaan ruokaan pitkällä tikullakaan. Kuulemma hänen lapsuudessaan ei kanaa syöty.
Harmin paikka, sillä olin ajatellut että tässä on tämän päivän ja huomisen ruoka. Perjantaina pääsen vasta kauppaan. Onneksi miehelle kelpasi pelkät perunat, kun sitten keitin.

mun isä -59 syntynyt, syö kyllä ihan kanaa, niinkuin lihaa ja kalaakin.

sun pitää rueta sille muussaamaan se peruna, niin saa syödä samaa ruokaa kun lapsena. :D

Siis eikö tää oo vitsi? Mun isä on syntynyt -51 ja syö kyllä ihan mitä vain. Kasvanut köyhissä oloissa ja tehnyt itselleen hyvän elämän, johon kuuluu kaikenlaisiin ruokiinkin tutustuminen. Broileri oli ihan peruskamaa lapsuudessanikin. Tottakai mieluummin kanaa, utta sitäpä ei oo juurikaan saatavilla Suomessa.

Olen kyllä törmännyt tähän ilmiöön, että vanhemmille miehille broileri ei ole "kunnon ruokaa".
Älä nyt kuitenkaan pois sitä heitä. Jauhat sen lihan, sekoitat naudanjauhelihaan ja teet vaikka lihapullia. Menee varmasti täydestä. Noilla nirsoilevilla ukoilla on monesti aika kehittymättömät makunystyrät, joten broilerin voi tarjoilla heille sopivasti naamioituna vaikka sianlihana.

Mun isä on syntynyt -47 ja söisi varmaan vain sikaa. Siis se on ihan koomista. Kai se broiskuakin syö, mutta siis ei koskaan ehdota ainakaan mitään broileriruokaa... tai ei erityisemmin tykkää.

[QUOTE="tiia";28972249]Onpa sulla vanha mies. Minkäikäinen itse olet?[/QUOTE]

Sori, rupes naurattaan tää päivän blondikommentti :D
Oliko sulle jotenkin uutta, että tuonikäisiä miehiä on olemassa, ja heillä saattaa olla jopa vaimo?

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Isä syntynyt -45, ja broileri/kana on koirien ruokaa, kuulemma...

Alkuperäinen kirjoittaja älä heitä pois;28972292:
Olen kyllä törmännyt tähän ilmiöön, että vanhemmille miehille broileri ei ole "kunnon ruokaa".
Älä nyt kuitenkaan pois sitä heitä. Jauhat sen lihan, sekoitat naudanjauhelihaan ja teet vaikka lihapullia. Menee varmasti täydestä. Noilla nirsoilevilla ukoilla on monesti aika kehittymättömät makunystyrät, joten broilerin voi tarjoilla heille sopivasti naamioituna vaikka sianlihana.

Kiitos näistä, pelkäsin jo broileri-inhon olevan vain oman mieheni päähänpinttymä.
Jälkimmäiselle: En ole heittämässä ruokaa pois, muut syövät kanaa ja riisiä hyvällä ruokahalulla.

[QUOTE="mmm";28972316]Mun isä on syntynyt -47 ja söisi varmaan vain sikaa. Siis se on ihan koomista. Kai se broiskuakin syö, mutta siis ei koskaan ehdota ainakaan mitään broileriruokaa... tai ei erityisemmin tykkää.[/QUOTE]

Meillä myös pitäisi syödä aina sikaa.

[QUOTE="tiia";28972418]Onko rikas kun noin vanhan olet ottanut?[/QUOTE]

Mä voin varmaan vastata kans, kun olen aapeen kohtalotoveri. Mulla oli aika varakas, muttei enää ;). Mutta rakastan silti. Ei se rakkaus ikää katso.

Yhteistyössä