P
"poikia3"
Vieras
Mun mies on syntynyt -57, söi broilerin filettä ja suikaleita mutta koipia ei kyllä syö, eikä myöskään siipiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28973261:Mun isä on viiskytluvun puolivälissä syntynyt, ja silloin kun oltiin lapsia niin ikinä ei saanut olla broileria ja riisiä ruokana, aina vaan perunaa, perunaa ja perunaa. Nykyään se jostain syystä tykkää broilerista ja riisistä. Oli jopa kerran viikon yksin kotona ollessaan laittanut ruoaksi broileria ja riisiä, koska "se on niin hyvää". En ole huomannut missä välissä muutos on tapahtunut
ettekö te osaa lukea?
kysyttiin siipoista, ei isistä :stick:
ettekö te osaa lukea?
Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;28973300:No, ylipäänsä 50-luvulla syntyneiden miesten broilerinsyönnistä.
ettekö te osaa lukea?
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28973261:Mun isä on viiskytluvun puolivälissä syntynyt, ja silloin kun oltiin lapsia niin ikinä ei saanut olla broileria ja riisiä ruokana, aina vaan perunaa, perunaa ja perunaa. Nykyään se jostain syystä tykkää broilerista ja riisistä. Oli jopa kerran viikon yksin kotona ollessaan laittanut ruoaksi broileria ja riisiä, koska "se on niin hyvää". En ole huomannut missä välissä muutos on tapahtunut