TiiBii 29.03.2015 #2 Näyttää todella hyvältä mutta -ihme kyllä- mä olen kerrankin niiiiiin täynnä ettei mee alas. :O
Rätti Väsynyt 29.03.2015 #3 Mulla menis enempikin, mutta munat loppu : / Alkuperäinen kirjoittaja TiiBii: Näytä alkuperäinen viesti Näyttää todella hyvältä mutta -ihme kyllä- mä olen kerrankin niiiiiin täynnä ettei mee alas. :O Click to expand...
Mulla menis enempikin, mutta munat loppu : / Alkuperäinen kirjoittaja TiiBii: Näytä alkuperäinen viesti Näyttää todella hyvältä mutta -ihme kyllä- mä olen kerrankin niiiiiin täynnä ettei mee alas. :O Click to expand...
TiiBii 29.03.2015 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30747948: Mulla menis enempikin, mutta munat loppu : / Click to expand... Mä söin melkein kolmesataa grammaa pippuripihviä ja siihen päälle pari tomaatti-mozzarellalämppäriä. Ois vielä jäljellä niitä molempia. *tarjoaa* Reactions: Rätti Väsynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30747948: Mulla menis enempikin, mutta munat loppu : / Click to expand... Mä söin melkein kolmesataa grammaa pippuripihviä ja siihen päälle pari tomaatti-mozzarellalämppäriä. Ois vielä jäljellä niitä molempia. *tarjoaa*