Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Mitä mieltä olette? Itse olen aina halunnut suuret kirkko häät, mutta nyt ollaan asiasta miehen kanssa keskusteltu ja hän haluaa maistraatti häät.. :/ Hän on kerran ollut naimisissa, joten sinäänsä ymmärrän..
mun mielestä kompromissina olis et vihkiminen maistraatissa ja siunaus kirkossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Millaista hää juhlaa voisi ajatella, pidetääkö normi juhla vai ei mitään? Miten teillä, jotka on maistraatissa vihitty on juhlittu vai onko juhlittu ollenkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Millaista hää juhlaa voisi ajatella, pidetääkö normi juhla vai ei mitään? Miten teillä, jotka on maistraatissa vihitty on juhlittu vai onko juhlittu ollenkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Muita? Kokemuksia haluaisin kuulla lisää!! :attn: B)
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Muita? Kokemuksia haluaisin kuulla lisää!! :attn: B)
Yhdys sanat
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meidät vihittiin maistraatissa ja oli musta ihana tilaisuus. Todistajat oli viel talon puolesta eli se oli vaan meidän kahden juhlapäivä sillon ja sit seuraavana päivänä oli juhlat.
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Toi hää juhlako alko ärsyttää??![]()
Kiristääkö pipo?
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meidät vihittiin maistraatissa ja oli musta ihana tilaisuus. Todistajat oli viel talon puolesta eli se oli vaan meidän kahden juhlapäivä sillon ja sit seuraavana päivänä oli juhlat.
kuulostaa ihanalta. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Meidät vihittiin maistraatissa ja oli musta ihana tilaisuus. Todistajat oli viel talon puolesta eli se oli vaan meidän kahden juhlapäivä sillon ja sit seuraavana päivänä oli juhlat.
kuulostaa ihanalta. :heart:
Se oli sitä. Varsinki ku vihkihuone oli sit vähän juhlavampi kuitenki ja siel palo kynttilä meidän vihkimisen ajan. Meille vihkiminen oli ensisijaisesti avioliiton alku ja juhlatki oli pienet (n.40 vierasta ), hauskat ja viihtyisät.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mä oon halunnut semmoiset kirkkohäiden tyyliset (ne kirkkohäät ei mullekaan ole niin tärkeät, kun en usko niihin papin jumalaplörinöihin), mutta ne ei meillä ois ollu ees mahdolliset. Miehelle oli sinänsä sama, mut kumpikaan ei kuitenkaan tahtonu maistraattivihkimistä, kun koettiin se liian kylmäksi. Joten meidät vihki juhlapaikalla käräjäoikeuden tuomari, joka oli valmistellut vihkitilaisuutta varten puheen yms. Juhlapaikalla taas oli alttari jne. luonnossa ulkotulien keskellä (talvi) ...eli kaiken kaikkiaan paljon enemmän meidän näköiset häät kuin kirkon alttarillakaan oisi ollut.
![]()