M
mimmu
Vieras
niin eli laittakaas linkkiä jos haluutte lisää kävijöitä ja pieni sepustus ehkä millainen blogi on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Saako laittaa tuttavan blogin? Laitan vaikka ei saisikaanwww.tillintalli.vuodatus.net Käsitöitä ja leivontaa pääasiassa. Tykkään ihmisestä ja siten myöskin blogista. Monia kivoja reseptejä olen häneltä napannut.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Saako laittaa tuttavan blogin? Laitan vaikka ei saisikaanwww.tillintalli.vuodatus.net Käsitöitä ja leivontaa pääasiassa. Tykkään ihmisestä ja siten myöskin blogista. Monia kivoja reseptejä olen häneltä napannut.
Tillintalli on tosi kiva :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Saako laittaa tuttavan blogin? Laitan vaikka ei saisikaanwww.tillintalli.vuodatus.net Käsitöitä ja leivontaa pääasiassa. Tykkään ihmisestä ja siten myöskin blogista. Monia kivoja reseptejä olen häneltä napannut.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Mikä tämän tarkoitus on?
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:mulla on profiilissa, olen kyllä ihan vasta alottanut, ettei paljon sisältöä vielä löydy
Alkuperäinen kirjoittaja Gangsteri:Uunituore alamaailmaa kirurgin tarkkuudella ruotiva sarjakuvablogini, jota päivitän noin kerran viikossa.
http://betonisaappaat.sarjakuvablogit.com
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Mainio!
Alkuperäinen kirjoittaja Gangsteri:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Mainio!
Ensimmäinen palaute, joten mukava kuulla. Kiitti!
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Profiilissa linkki...
Kuvia, kuvitelmia ja sarjakuvitelmia. Hitaasti uusiutuvaa luonnonvaraa.![]()