mimmu
niin eli laittakaas linkkiä jos haluutte lisää kävijöitä ja pieni sepustus ehkä millainen blogi on?
Tillintalli on tosi kiva :flower:Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Saako laittaa tuttavan blogin? Laitan vaikka ei saisikaan www.tillintalli.vuodatus.net Käsitöitä ja leivontaa pääasiassa. Tykkään ihmisestä ja siten myöskin blogista. Monia kivoja reseptejä olen häneltä napannut.
Kiitos linkistä Muutettuna teenkin tuolta yhden kakun äitienpäiväksi :heart: Näytti niin herkulliseltaAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Tillintalli on tosi kiva :flower:Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Saako laittaa tuttavan blogin? Laitan vaikka ei saisikaan www.tillintalli.vuodatus.net Käsitöitä ja leivontaa pääasiassa. Tykkään ihmisestä ja siten myöskin blogista. Monia kivoja reseptejä olen häneltä napannut.
No jos sinäkin, niin minäkin mainostan kaverin blogia, vaikkei hän täällä kai käykään.Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Saako laittaa tuttavan blogin? Laitan vaikka ei saisikaan www.tillintalli.vuodatus.net Käsitöitä ja leivontaa pääasiassa. Tykkään ihmisestä ja siten myöskin blogista. Monia kivoja reseptejä olen häneltä napannut.
Mainostaa omaa blogia.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Mikä tämän tarkoitus on?
Tuosta se sitten lähteeAlkuperäinen kirjoittaja nellaa:mulla on profiilissa, olen kyllä ihan vasta alottanut, ettei paljon sisältöä vielä löydy
Mainio!Alkuperäinen kirjoittaja Gangsteri:Uunituore alamaailmaa kirurgin tarkkuudella ruotiva sarjakuvablogini, jota päivitän noin kerran viikossa.
http://betonisaappaat.sarjakuvablogit.com
Ensimmäinen palaute, joten mukava kuulla. Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Mainio!
Mä annan toisen palautteen...hauskaAlkuperäinen kirjoittaja Gangsteri:Ensimmäinen palaute, joten mukava kuulla. Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Mainio!
Löytyykö harhakuvitelmia?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Profiilissa linkki...
Kuvia, kuvitelmia ja sarjakuvitelmia. Hitaasti uusiutuvaa luonnonvaraa.