No, sä sanoit jo oleellisen itse. Mutta onko sun mielestä oikeasti tärkeää kertoa KUVIEN KERA että oot ostanut jotain hiusmömmöä? Siis oikeesti, onko joku sanonut joskus että tollaset kiinnostais ketään muuta kuin sua?
Pääsääntösesti blogit ovat itseä varten ja onhan hänellä lukijoita.No, sä sanoit jo oleellisen itse. Mutta onko sun mielestä oikeasti tärkeää kertoa KUVIEN KERA että oot ostanut jotain hiusmömmöä? Siis oikeesti, onko joku sanonut joskus että tollaset kiinnostais ketään muuta kuin sua?
Ihana :heart: Niin, se on päiväkirja interaktiivisessa muodossa Joka kertoo mun lempiasioista, esim kosmetiikastaNo, sä sanoit jo oleellisen itse. Mutta onko sun mielestä oikeasti tärkeää kertoa KUVIEN KERA että oot ostanut jotain hiusmömmöä? Siis oikeesti, onko joku sanonut joskus että tollaset kiinnostais ketään muuta kuin sua?
Huhhuh miten henkilökohtaisia juttuja jaat kaikille...ja mainostat vielä blogiaIhana :heart: Niin, se on päiväkirja interaktiivisessa muodossa Joka kertoo mun lempiasioista, esim kosmetiikasta
No huh huhHuhhuh miten henkilökohtaisia juttuja jaat kaikille...ja mainostat vielä blogia
Todellakin.No huh huh
Mihin tuo tarkalleen ottaen Konalaan tulee? Ristikkoon? S-Marketin tiloihin?Tässä Helsinkiin perustettavan uuden lastentarvikekirpputorin blogi! Lukekaa ja kommentoikaa.
WANTED: PARAS LASTENTARVIKEKIRPPUTORI