VaihdettuNo täytyy koittaa vaihtaa se jos osaan
VaihdettuNo täytyy koittaa vaihtaa se jos osaan
No kun pyydetäänIlmeisesti mun blogi on niin mitään sanomaton kun ei oo tullu minkäänlaista arvostelua
Vuodatukset on ollu sellasia väliaikajuttuja, tässä on tapahtunut paljon kaikenlaista ja kunhan tässä hommat helpottuu ja oma mieli paranee niin pääsen keskittymään mun rakkauteen eli kosmetiikkaanNo kun pyydetään
Miinusta: En jaksa lukea pitkiä tekstejä ihmisten elämästä blogeissa, eli sinällään en ole sun bogin kohderyhmää. Kuvat voisivat olla parempilaatuisia? Tuntuu että blogisi hukkuu massaan, varmaan kuitenkin olet saanut monta lukijaa tältä palstalta.
Plussaa: Selkeä pohja, fontti ja väritys. Kiva fiftarityylinen kuva yläosassa. Sun uudet hiukset ovat nätin väriset.
Eiköhän tää ollu ihan mielipiteen ilmaisua ei ilkeyttäAlkuperäinen kirjoittaja ilkeät harmaat;22986207:Vähän ehkä ilkeästi sanotttu Mutta olen pikkiriikkisen samaa mieltä.
Aivan totta. Ei voi tehdä koskaan sellaista mistä kaikki tykkää, joten teen minäkin sellaista mistä minä tykkäänNoissa useimmiten tilanne se että "arvostelun" osaisi antaa blogin kirjoittajakin.
Esim. minä tiedän aika lailla oman blogini heikkouksista (ja vahvuuksistakin), mutta hommahan menee niin että joidenkin tarpeisiin se vastaa, joidenkin ei.
Ihmiset etsivät blogimaailmasta kovin erilaisia asioita eikä siksi ole helppo löytää mitään yleismaailmallisia kriteerejä blogien arvosteluun.
Kiva kuitenkin kun monenlaista löytyy.
aivanNoissa useimmiten tilanne se että "arvostelun" osaisi antaa blogin kirjoittajakin.
Esim. minä tiedän aika lailla oman blogini heikkouksista (ja vahvuuksistakin), mutta hommahan menee niin että joidenkin tarpeisiin se vastaa, joidenkin ei.
Ihmiset etsivät blogimaailmasta kovin erilaisia asioita eikä siksi ole helppo löytää mitään yleismaailmallisia kriteerejä blogien arvosteluun.
Kiva kuitenkin kun monenlaista löytyy.
Anteeks nyt, mutta en ymmärrä yhtään sun kaltaisia ihmisiä, jotka tekee omasta lapsestaan julkisen blogin. Sä paat sinne lapses kuvat ja terveystiedot, onko tullut missään vaiheessa mieleen että kyse on SUN LAPSEN yksityisyydestä?! Siinä vaan linkittele omaa naamaa ja omaa terveyshistoriaa, mutta äiti joka tekee noin omalle lapselleen, joka ei voi asiaan sanoa juuta tai jaata, on kyllä melko pihalla. Mieti nyt vähän!!Tässä minun
Tiian Tuunaustehdas
Yksi lapsista vaan ollut sairas, joten kirjottaminen on jäänyt, mutta nyt taas aikaa saattaisi löytyä, jos lukijoita löytyy
Sekaista.Yleinen lopinablogini
http://http://couscous-elamaaenglannissa.blogspot.com/
Ja englanninkielinen juoksublogini
http://http://crossingthemillaubridge.blogspot.com/
Ja kommentit olisi mukavia
Kiitos Mummeliisa!Minä ymmärrän ja arvostan erityisesti esim. juuri lasten sairauksista ja niiden kanssa arjessa elämisestä kertovia blogeja. Vertaistuki on merkittävä asia kaikille ihmisille, mutta erityisen merkittävänä pidän sitä erityisperheiden arjelle.
Kun minä aikoinaan sain lapsenlapsen joka oli aivan erilainen kuin kukaan muu, ei vain ihanuudessa vaan myös fysikaalisesti, saimme sairaalasta paljon printejä mahdollisista sairauksistaan, fysiosta ohjeita kuntouttamiseen jne.
Nämä toki hyviä, mutta yksikään ei päässyt hyödyllisyydessä ja tuessa lähellekään joitakin
ulkomaisia blogeja jossa vanhemmat kertoivat nimenomaan arjesta, sen pienistä onnenhetkistä, haaasteista, mahdollisuuksista jne vastaavaa erityisyytttä kantavien lasten kanssa.
Tärkeitä olivat myös monet muut sellaiset blogit, joissa käsiteltiin erityislapsen perheeksi kasvamista. Oleellista ei soos kaikissa ollut lapsen vamman laatu vaan ne universaalit tunteet, mitkä lapsen läheiset kaikkialla joutuvat kohtaamaan ja matkallaan käsittelemään.
Itsekin pyrimme sitten "antamaan jotain takaisinkin" eli tyttärentyttäreni elämä on alusta loppuun dokumentoitu päiväkirjaani, niin tunteiden, tapahtumien ja kuin sairaskertomuksenkin osilta unohtamatta tietenkään kaikkia perheen arkeen liittyviä valokuvia.
Myöhemmin olemme saaneet paljon hyvää palautetta asiasta, nimenomaan annetusta vertaistuesta ja jälkiviisaana voin sanoa että tuntuu myös omalta osaltani hyvälle, ettemme itsekkäästi omineet pientä prinsessamme vaan annoimme hänen koskettaa myös monia, monia muita.