Mainoksista puheenollen, piiitkästä aikaa TODELLA ärsyttävä mainos!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pee:
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Mun mielestä tän hetken rasittavin mainos joka pyörii töllössä on se pastillimainos jossa pariskunta on menny terapiaan ja se sälli alkaa joraan siinä. Jotenkin vaan....iski suoraan ärsytyshermoon. Musiikki varsinkin, se laulaminen. RRGH.

Musta se on ihan paras! Ja se miehen pyllynpyöritys jotenkin viehättää mua, vaikkei se mies itsessään kummosen näköinen ole... =)

Mun mielestä se on hauska. :D

Mun mielestä se on semmoinen, että tekis mieli vedellä sitä miestä pitkin korvia. Ja tukkia sen laulajan suu likasella tennissukalla. Särähtää korvaan niin että oksat pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja uu:
Alkuperäinen kirjoittaja gf:
Mä en oo nähny tota? :o
Mua ärsyttää edelleen se Vitalinea jugumainos, jossa se Leena melkein saa orkun siitä jugurtistaan...:headwall:

*repskops*

:laugh: :laugh: :laugh:

Pakko peesata. Tuo on kyllä säälittävin mainos vuosikymmeniin, enkä tasan osta ainuttakaan Vitalineaa omaan jääkaappiimme. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pee:
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Mun mielestä tän hetken rasittavin mainos joka pyörii töllössä on se pastillimainos jossa pariskunta on menny terapiaan ja se sälli alkaa joraan siinä. Jotenkin vaan....iski suoraan ärsytyshermoon. Musiikki varsinkin, se laulaminen. RRGH.

Musta se on ihan paras! Ja se miehen pyllynpyöritys jotenkin viehättää mua, vaikkei se mies itsessään kummosen näköinen ole... =)

Toi mainos on ihan huippu!!

"uuu beibe beibe..." B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Se perhanan "Polly-mmmmm-oi kun hyvää.Polly-mmmm-oi kun hyvää-Polly-mmm-oi kun hyvää.." ja noin se jatkuu kunnes pinna tuntuu katkeavan tai tekisi mieli repiä korvansa irti :headwall: :headwall:

Ei ne mahda hyviä olla, jos aivopesulla pitää markkinoida :whistle:

Mä niiiiin inhoon tota mainosta, ja mun mies vielä ärsyttää mua lisää jatkamalla sitä jankutusta.... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja gf:
Mä en oo nähny tota? :o
Mua ärsyttää edelleen se Vitalinea jugumainos, jossa se Leena melkein saa orkun siitä jugurtistaan...:headwall:

Sama mua. Polly-mainos ei ärsytä ollenkaan, lapset matkii sitä niin kivasti että on vain hauskaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja B):
Alkuperäinen kirjoittaja Pee:
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Mun mielestä tän hetken rasittavin mainos joka pyörii töllössä on se pastillimainos jossa pariskunta on menny terapiaan ja se sälli alkaa joraan siinä. Jotenkin vaan....iski suoraan ärsytyshermoon. Musiikki varsinkin, se laulaminen. RRGH.

Musta se on ihan paras! Ja se miehen pyllynpyöritys jotenkin viehättää mua, vaikkei se mies itsessään kummosen näköinen ole... =)

Toi mainos on ihan huippu!!

"uuu beibe beibe..." B)

Mä en ymmärrä mitä hauskaa siinä on
 

Yhteistyössä