M
Metso
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja Pee:Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Mun mielestä tän hetken rasittavin mainos joka pyörii töllössä on se pastillimainos jossa pariskunta on menny terapiaan ja se sälli alkaa joraan siinä. Jotenkin vaan....iski suoraan ärsytyshermoon. Musiikki varsinkin, se laulaminen. RRGH.
Musta se on ihan paras! Ja se miehen pyllynpyöritys jotenkin viehättää mua, vaikkei se mies itsessään kummosen näköinen ole... =)
Mun mielestä se on hauska.![]()
Mun mielestä se on semmoinen, että tekis mieli vedellä sitä miestä pitkin korvia. Ja tukkia sen laulajan suu likasella tennissukalla. Särähtää korvaan niin että oksat pois.