Se perhanan "Polly-mmmmm-oi kun hyvää.Polly-mmmm-oi kun hyvää-Polly-mmm-oi kun hyvää.." ja noin se jatkuu kunnes pinna tuntuu katkeavan tai tekisi mieli repiä korvansa irti :headwall: :headwall:
Ei ne mahda hyviä olla, jos aivopesulla pitää markkinoida
Ei ne mahda hyviä olla, jos aivopesulla pitää markkinoida