Mainoksista puheenollen, piiitkästä aikaa TODELLA ärsyttävä mainos!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Se perhanan "Polly-mmmmm-oi kun hyvää.Polly-mmmm-oi kun hyvää-Polly-mmm-oi kun hyvää.." ja noin se jatkuu kunnes pinna tuntuu katkeavan tai tekisi mieli repiä korvansa irti :headwall: :headwall:

Ei ne mahda hyviä olla, jos aivopesulla pitää markkinoida :whistle:
 
Mun mielestä tän hetken rasittavin mainos joka pyörii töllössä on se pastillimainos jossa pariskunta on menny terapiaan ja se sälli alkaa joraan siinä. Jotenkin vaan....iski suoraan ärsytyshermoon. Musiikki varsinkin, se laulaminen. RRGH.
 
Täällä sama, osasin arvata jo mistä aijot kirjottaa :D Todella rasittava mainos on!! Eka kerran, kun kuulin niin katoin tyhmänä, et kauan se saaatana jakkaa sitä samaa. Kunnes seuraavalla kerralla korvat ei kestäny ja vaihoin kanavan hetkeks. Tosiaan niitä punasia haluisin maistaa, mutta toi mainos, argh!!
 
Luojan kiitos en katso enää mainoksia kun en ehdi koskaan katsomaan telkkarista mitään suorana, kaiken katson digiboksilta myöhään illasta/yöllä tai seuraavana päivänä... saa hypättyä mainoskatkot ylitse, en tiedä näistä ärsyttävistä mainoksista mitään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Mun mielestä tän hetken rasittavin mainos joka pyörii töllössä on se pastillimainos jossa pariskunta on menny terapiaan ja se sälli alkaa joraan siinä. Jotenkin vaan....iski suoraan ärsytyshermoon. Musiikki varsinkin, se laulaminen. RRGH.

Musta se on ihan paras! Ja se miehen pyllynpyöritys jotenkin viehättää mua, vaikkei se mies itsessään kummosen näköinen ole... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pee:
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Mun mielestä tän hetken rasittavin mainos joka pyörii töllössä on se pastillimainos jossa pariskunta on menny terapiaan ja se sälli alkaa joraan siinä. Jotenkin vaan....iski suoraan ärsytyshermoon. Musiikki varsinkin, se laulaminen. RRGH.

Musta se on ihan paras! Ja se miehen pyllynpyöritys jotenkin viehättää mua, vaikkei se mies itsessään kummosen näköinen ole... =)

Mun mielestä se on hauska. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Se perhanan "Polly-mmmmm-oi kun hyvää.Polly-mmmm-oi kun hyvää-Polly-mmm-oi kun hyvää.." ja noin se jatkuu kunnes pinna tuntuu katkeavan tai tekisi mieli repiä korvansa irti :headwall: :headwall:

Ei ne mahda hyviä olla, jos aivopesulla pitää markkinoida :whistle:

Joo, tota mainosta mä katsoin eilen suu auki. :o Ainakin jää mieleen, jos ei hyvällä, niin pahalla.
 
Activia mainokset! Se missä se eukko vie sinne naapuriin niitä leivonnaisia että ku niin turvottaa. Niin toinen nappaa siitä pöydältä Activian et otas tästä. Kappas vaan se purkki sattukin oleen just siinä pöydällä ku toinen tulee kylään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Täällä sama, osasin arvata jo mistä aijot kirjottaa :D Todella rasittava mainos on!! Eka kerran, kun kuulin niin katoin tyhmänä, et kauan se saaatana jakkaa sitä samaa. Kunnes seuraavalla kerralla korvat ei kestäny ja vaihoin kanavan hetkeks. Tosiaan niitä punasia haluisin maistaa, mutta toi mainos, argh!!

Just näin kävi mulle. Odotin että jankkaus loppuu. NELJÄ kertaa muistaakseni hoki samaa perk**leen lausetta. Käämit paloi! En kerralla kääntyy heti kanava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luojan kiitos en katso enää mainoksia kun en ehdi koskaan katsomaan telkkarista mitään suorana, kaiken katson digiboksilta myöhään illasta/yöllä tai seuraavana päivänä... saa hypättyä mainoskatkot ylitse, en tiedä näistä ärsyttävistä mainoksista mitään :)

Tämäkin on totta. Mutta nyt katsoin True Beautyn suorana poikkeuksellisesti, ja eiköhän tällaista sontaa tullu heti :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja GRRRR:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luojan kiitos en katso enää mainoksia kun en ehdi koskaan katsomaan telkkarista mitään suorana, kaiken katson digiboksilta myöhään illasta/yöllä tai seuraavana päivänä... saa hypättyä mainoskatkot ylitse, en tiedä näistä ärsyttävistä mainoksista mitään :)

Tämäkin on totta. Mutta nyt katsoin True Beautyn suorana poikkeuksellisesti, ja eiköhän tällaista sontaa tullu heti :(

True Beauty ja tälläista sontaa :D sori, mutta kun ei se TB ole mikään laatu ohjelma ja kyllä mä sitä katon itsekin! Mutta rupes vaan naurattaan toi yhdistelmä, siis ihan kuin olisit katsonut jotain laatu draamaa ja sit yhtäkkiä välissä Pollymainos :)
 
Aivan järjettömän raivostuttava mainos se Polly, ekan kerran kun näin sen, niin teki mieli heittää telkkari ulos ikkunasta... vaihdan aina välittömästi kanavaa kun kuulen murto-osasekunninkin siitä :D


Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Se perhanan "Polly-mmmmm-oi kun hyvää.Polly-mmmm-oi kun hyvää-Polly-mmm-oi kun hyvää.." ja noin se jatkuu kunnes pinna tuntuu katkeavan tai tekisi mieli repiä korvansa irti :headwall: :headwall:

Ei ne mahda hyviä olla, jos aivopesulla pitää markkinoida :whistle:

 

Yhteistyössä