Ostanut: hopeisen riipuksen Tahtoisin: kylpyläloman
"miuu" 19.11.2010 #6 ostettu kynttilöitä lahjaksi ihmiselle, jolla on jo kaikkea. Itse toivoisin suklaalevyä.
"mä" 19.11.2010 #11 Ostin 5vuotiaalle kirjan kun tykkää harjoitella lukemista. Itse haluaisin uuden keittiön tuskin se tulee pukin paketissa kuitenkaan, mutta haaveilla ja toivoahan saa.
Ostin 5vuotiaalle kirjan kun tykkää harjoitella lukemista. Itse haluaisin uuden keittiön tuskin se tulee pukin paketissa kuitenkaan, mutta haaveilla ja toivoahan saa.
Taevahan Tosi 19.11.2010 #12 Ostanut: Muumi-kirjan Haluaisin: Paistinpannun onkohan se oikea nimitys paistokasari jossa on korkeat suht suorat laidat. Viimeksi muokattu: 19.11.2010
Ostanut: Muumi-kirjan Haluaisin: Paistinpannun onkohan se oikea nimitys paistokasari jossa on korkeat suht suorat laidat.
Minerva McGarmiwa 19.11.2010 #13 Ostin koottavan legon kuorma-auton Halusin ja sain jo tänään hiusten pidennykset
Rokkaava KyborgiKarpalo 19.11.2010 #14 ostanut: hello kitty nukensängyn tahtoisin: joku lompakko ja kalenteri systeemi ku joudun kantaa lippuu ja lappuu mukana aina
ostanut: hello kitty nukensängyn tahtoisin: joku lompakko ja kalenteri systeemi ku joudun kantaa lippuu ja lappuu mukana aina
Hummhumm 19.11.2010 #15 Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa: Näytä alkuperäinen viesti Halusin ja sain jo tänään hiusten pidennykset Click to expand... Olisko kuvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa: Näytä alkuperäinen viesti Halusin ja sain jo tänään hiusten pidennykset Click to expand... Olisko kuvaa?
Minerva McGarmiwa 19.11.2010 #16 Alkuperäinen kirjoittaja Hummhumm: Näytä alkuperäinen viesti Olisko kuvaa? Click to expand... Ei just nyt kun olen tässä huhkinut aikalailla ja sinetit vielä hakee paikkaansa Kysäse alkuviikosta uudestaan niin voin laittaakin
Alkuperäinen kirjoittaja Hummhumm: Näytä alkuperäinen viesti Olisko kuvaa? Click to expand... Ei just nyt kun olen tässä huhkinut aikalailla ja sinetit vielä hakee paikkaansa Kysäse alkuviikosta uudestaan niin voin laittaakin
commander77 19.11.2010 #17 Ostanut: pyyhesetin anopille ja anopille Hemtexin loppuunmyynnistä hurjalla alella. Tahtoisin: Potkurin Ja huomenna suuntaan Prisman asiakasomistajapäiville ostamaan lähes kaikki lahjat!
Ostanut: pyyhesetin anopille ja anopille Hemtexin loppuunmyynnistä hurjalla alella. Tahtoisin: Potkurin Ja huomenna suuntaan Prisman asiakasomistajapäiville ostamaan lähes kaikki lahjat!
Tsirpukka 19.11.2010 #18 Olen ostanut:kuopukselle 2 puuha-peten työkonetta Haluaisin:Sen vuorisuola lampun tai tuikun=)
Non compos mentis 19.11.2010 #21 Ostanut paljon pitkiä matkoja autoilevalle metsästystä harrastavalle autotermosmukin. Haluaisin uudet villasukat.
Ostanut paljon pitkiä matkoja autoilevalle metsästystä harrastavalle autotermosmukin. Haluaisin uudet villasukat.
"nyyti" 19.11.2010 #25 olen ostanut lasten mummille meidän perheen mummi paidan lahjaksi haluaisin lahjakortin,ihan minne vaan..
olen ostanut lasten mummille meidän perheen mummi paidan lahjaksi haluaisin lahjakortin,ihan minne vaan..