mainitse yksi elokuva joka saa sinut takuuvarmasti kyyneliin

Vaikka olen elokuvan "miljoona" kertaa nähnyt, niin aina vain se itkettää. Nimittäin Tuulen viemää.

Muita Vihreämaili, Schindlerin lista, Kolme väriä; Sininen, Ei minun lapseni, Braveheart, Sliding Doors, Thelma & Louise, Titanic...on niitä muitakin. :whistle: :ashamed:
 
tiu
Mamma Mian se kohtaus, jossa äiti auttaa morsianta pukeutumaan; sen laulun sanat (slippering throw my fingers). Tulee omat ihanat tytöt mieleen ja se, kuinka lyhyt aika lapsuus onkaan. Kertaakaan en ole pystynyt itkemättä katsomaan, tai cd:ltä kuuntelemaan.
 
mamma mia
tiu: meinasin ihan saman kirjoittaa. Tosin mä kyllä itken koko sen leffan läpi, just toi sun mainitsema kohtaus saa mut melkein hysteeriseksi. Samoilla ajatuksilla minäkin sitä katson.

Ja mun all time favourite on IHMEELLINEN ON ELÄMÄ. Katsoin sen lopun kerran duunissa youtuben kautta ja vaikka katsoin vain noin 10min ajan, niin itkin. Ja toissapäivänä itkin kans.

Mä oon ihan itkupilli ja melkein itken jopa siitä hellyyttävästä Pampersin mainoksesta, jossa lauletaan Happy Birthday to youuuu...
 

Yhteistyössä