Eihän sen duuni ole siivous vaan lapsenhoito. Mä ainakin arvostan kun mies käy puistoissa ja muuten ulkoilee paljon lasten kanssa sekä on todella läsnä leikkien ja askarrellen. Kyllä sitä ehtii sitten iltaisin ja viikonloppuisin siioamaan kun mulla ei ole töitä.Alkuperäinen kirjoittaja Uraäiti;23255525:Siivoaisi kodin sillä aikaan kun minä olen töissä. Tosin ymmärrän, että ei se tuon taaperon kanssa ole niin helppoa, mutta sitä kuitenkin toivon.
Tää on niin totta:/.Etenkin nyt raskaana ollessa kaipais huomiota enemmän varsinkin,kun päivät hoitaa isompia muksuja ja huushollin niin oispa kiva jos joku "hoitas" ja hellis minuakin ilman taka-ajatuksia illalla...Lähestysi ilman että aina vaan seksi mielessä. Heti jos alkaa silitellä tai pussata niin täytyy miettiä jaksaako seksiä. Ei ikinä kosketa muuta kun sillon ku haluaa seksiä. Ku seksi ohi mies häipyy ja tulee lähelle taas ku seuraavaks tekee mieli. Oon tästä sanonut mutku ei tajuu tai haluta mitään muuta. Joskus olis kiva vaan kattoa telkkaria toisen kainalossa.
Minä olin aikaisemmin lapsen kanssa kotona ja aina perjantaisin siivosin kun lapsi nukkui päiväunia. Oli sitten kiva tulla miehenkin kotiin ja aloittaa meidän kanssa viikonloppu puhtaassa kodissa. Nyt on niin, että minä olen viikot töissä ja perjantaisin siivoan kotiin tullessani. Vähän välillä väsyttää. Mutta kyllä... samoja asiota arvostan tuossa miehen koti-isyydessä. Että hoitaa meidän yhteistä jälkeläistä ja puuhaa sen kanssa kaikkea kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja toinen uä;23255573:Eihän sen duuni ole siivous vaan lapsenhoito. Mä ainakin arvostan kun mies käy puistoissa ja muuten ulkoilee paljon lasten kanssa sekä on todella läsnä leikkien ja askarrellen. Kyllä sitä ehtii sitten iltaisin ja viikonloppuisin siioamaan kun mulla ei ole töitä.