maidoton purkkiruoka?

Meidän taapero on syönyt pääasiassa itse tehtyä ruokaa jo sosevaiheessa, joten purkkiruuat ei ole kovin tuttuja. Reissussa niitä on toki käytetty, mutta sen verran harvoin, etten oikeen ole perehtynyt niiden sisältöön. Tänään olisi taas reissuruualle tarvetta ja nyt pitäisi löytää joku yli vuoden ikäisille tarkoitettu purkki, jossa ei ole maitoa. Epäilen maidon aiheuttavan vatsavaivoja tällä hetkellä on menossa kokeilu kokonaan maidottamasta ruokavaliosta. Mitä siis taaperolle tänään evääksi, kun lämmintä ruokaa pitäisi kuitenkin saada, eikä siellä mihin menemme, ole oikeen Hesburgeria kummempaa valmisruokapaikkaa saatikka mahdollisuutta kokata itse. Help! :)
 
niissä vakmispurkeissahan on kyljessä valmistusaineet, äkkisältään tulee mieleen karjanpaisti jossa ei ole maitoa.

Käyppä sivuilla www.piltti.fi/index/syomaan/pilttituotteet/tuotelista
sieltä voit itse katsoa mitä mikäkin sisältää
 
Aleksin 1v9kk äiti
Aika paljon löytyy tosiaan purkkipöperöitä maidottomana mutta mitä isommalle pöperö olis niin sitä hankalammaksi menee! Aika moneen nimittäin jo tungetaan maitoa tai sitten kermaa kun on jo isommasta muksusta kyse... Meillä pojalla todettu maitoallergia ja purkkeja tulee kaupassa syynättyä todella tarkkaan! Kalaa en ole vielä onnistunut löytämään kuin YHDEN purkin jossa ei ole joko maitoa tai kermaa ja se taitaa olla muistaakseni Piltin 8kk-> Tavallista kotipöperöä syödään kyllä...niihin käytän kauramaitoa ja Flora gulinessea jos tarve vaatii mutta myös purkkeja menee silloin tällöin!! Eli kyllä niitä aikasta paljon löytyy kauppojen valikoimista...täytyy vain katsoa purkin tuoteselostetta!! =)
 
Anu24
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 14:00 ANU24 kirjoitti:
näissä Bonan tuotteissa ei ole maitoa

http://www.nestlebona.com/websys/%7B2DF9815B-0D96-4640-BDA5-423C64749D6F%7D
eipä enää näkynyt ne tuotteet missä ei maitoa..kutienkin tuosta linkistä ne saa näkymään kun merkitsee siihen yliherkkyyttä? kohtaan maito =)
 

Yhteistyössä