Maidon nousu ennen synnytystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BÖÖ-72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BÖÖ-72

Vieras
Kolmatta odotellaan ihan loppusuoralla ja mietin että millä ihmeeellä saisin maidon nousemaan ennen synnytystä koska aijemmissa on maidon nousu kestänyt monta päivää jos lainakaan.. heruminen ei onnistu.
Olisi ihanaa jos jo salissa pikkuinen saisi omaa maitoa tisuista?

Mulla nousi vasta 3. päivä. Mutta onha sitä ensimaitoa siellä tisseissä vaikka maito ei oo noussu! Vai miten selität sen että mun tytön paino nousi sairaalassa 200 g ENNEN maidon nousua?

tuota noin....mulla viisi raskautta ja synnytystä ja en oo kertaakaan tuntenu kun maito nousee rintoihin,en siis kertaakaan!!!Mulla maitoa alkaa tulla vasta kotiuduttua ja sairaalassa oon ollu 3-5vrk...kuopus nyt 6vkoa ja nyt vasta alkaa se heruminen tuntua kun vauva imee.
Mutta siis ei kai sitä maitoa saa nousemaan kuin vasta synnytyksen jälkeen,vai onnko ihan metässä asian suhteen?!?!?

Kyllä se vauva ruokansa sieltä rinnasta jo salissa saa.Ensimaitoa tulee kyllä.Ja maito nousee yleensä vasta jopa 3 päivänä synnytyksestä.Siltikin sieltä tulee noiden päivien aikana vauvan tarvitsema ruoka joka on sitä ensimaitoa.Mitä enemmän vauva saa rinnalla halutessaan olla sitä varmemmin tuota maitoa rupeaa herumaan.Rinnoissa pätee kysynnän ja tarjonnan laki.Onnea raskauden loppumetreille.

Yhteistyössä