M
maito
Vieras
Imetyksen lopettamiseen kaipaisin apua! Työt alkaa 3 viikon päästä ja edelleen imetän monta kertaa päivässä. Lapsi on nyt 9 kk. Aamu/ ilta imetykset ei onnistu kun työni on vuoro työtä. Esikoinen lopetti itse rinnnan syömisen joten lopetus sujui suht kivutta mutta nyt mietin yökaudet että millä se onnistuu tämän kakkosen kohdalla. Eli apua!!!! Meillä ei kelpaa tuttipullo ( jota en kyllä enään näin vanhalle muutenkaan haluaisi antaa, ), ei nokkamuki, ei taikamuki, ei hörpytys....lusikalla saan maitoa meneen! Nokkamukista ja taikammukista juomista harjoitellaan useita kertoja päivässä toistaiseksi viellä tuloksetta.=( Olen yrittänyt vähentää imetyskertoja mutta kun maito ei muuten uppoa niin olen sortunut imettämään. Kannattaisiko imetys lopettaa kerrasta? Ja voiko lapsi olla pari kolme päivää vähemmällä maidolla jos alkaisi sitten juomaan paremmin kun huomaisi että sitä tissiä ei enään saa? Kuinka paljon maitoa lapsi tarvitsee päivän aikana? Miten nopeasti maidon tulo vähenee/ lakkaa? En haluaisi lopettaa imetystä, pitkitän ja pitkitän sitä mutta nyt taitaa olla se aika! Päivät ja yöt täytyisi saada kuntoon ennen kun menen töihin ettei isi joudu jäämään tissiä huutavan kanssa kotiin!
Kiitos jo etukäteen vastauksista! Siis kiitos todella!!!!
Kiitos jo etukäteen vastauksista! Siis kiitos todella!!!!