Mahtaako honkkari vaihtaa

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Ostin uuden jouluvalosarjan. Paketin päältä oli ruksattu kohta josta selvisi että sarja on KIRKASlamppuinen. No niin. Äsken valmiiksi viritimme sen, viikon päästä sytytämme. Ja kappas, sarja on SININEN :( :(. En halua sinistä pitää, edes ilmaiseksi en huolisi. Kuittia ei ole (tietenkään :( ) ja ostettu pari viikkoa sitten. Mahdanko saada vaihtaa? En usko että kukaan kaverikaan huolii multa ostaa tota.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä veisin takas.

Pakko kuitenkin kysyä, että miten ette huomanneet että on sininen kun aloitte virittää?
Ensinnäkin oli suht pimeää. Toisekseen kyseessä led-valosarja. Pienenpienet lamput, joista ei näe väriä ennenkuin sarja päällä.
 
jälkiviisas
Toinen tyhmä kysymys: Sähkölaitteen ollessa kyseessä, miksette säilyttäneet kuittia? Mä ainakin pidän kuitit tallessa niin kauan että olen testannut että toimii ja esim dvd:t pelittää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jälkiviisas:
Toinen tyhmä kysymys: Sähkölaitteen ollessa kyseessä, miksette säilyttäneet kuittia? Mä ainakin pidän kuitit tallessa niin kauan että olen testannut että toimii ja esim dvd:t pelittää.
No niimpä. "Aina ennenkin on vehkeet pelittäny ei kai sitä kuittia nytkään tarvii". Ei juu. Tyypillistä. Kalliimmissa vehkeissä on kyllä kaikki kuitit mapitettu.
 
jälkiviisas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jälkiviisas:
Toinen tyhmä kysymys: Sähkölaitteen ollessa kyseessä, miksette säilyttäneet kuittia? Mä ainakin pidän kuitit tallessa niin kauan että olen testannut että toimii ja esim dvd:t pelittää.
No niimpä. "Aina ennenkin on vehkeet pelittäny ei kai sitä kuittia nytkään tarvii". Ei juu. Tyypillistä. Kalliimmissa vehkeissä on kyllä kaikki kuitit mapitettu.
Niin mulla oli kerran yks dvd joka ei näkyny kunnolla ja vein sen sit takas kuitin kanssa kun kävin ko. kaupassa seuraavan kerran. Ja vaatekuitit säilytän kunnes oon pessy vaatteen ekan kerran. Että näen miten kestää pesussa.
 

Yhteistyössä