V
vieras
Vieras
Minulle on annettu liian vaikea tehtävä ja pelkään, että en pysty siihen. Miten kasvattaa ymmärtämättömästä lapsesta yhteiskuntakelpoinen? Siinäpä se. Lapsi siis ei ole terve.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Mitä tarkoitat tuolla ymmärtämätön?
Meillä on 4 erityislasta (tosin pienimmällä ei vielä virallista diagnoosia, kukaan ei ole kehitysvammainen) ja kyllä nuista kaikista jotain tulee :saint:
(enkä todellakaan tarkoita etteikö myös kehitysvammaisista tulisi mitään tms. laitoin sen vain selvennykseksi)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Mitä tarkoitat tuolla ymmärtämätön?
Meillä on 4 erityislasta (tosin pienimmällä ei vielä virallista diagnoosia, kukaan ei ole kehitysvammainen) ja kyllä nuista kaikista jotain tulee :saint:
(enkä todellakaan tarkoita etteikö myös kehitysvammaisista tulisi mitään tms. laitoin sen vain selvennykseksi)
No hän on erituyislapsi myös. Ei siis ymmärrä asioita kuten ikätoverinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Mitä tarkoitat tuolla ymmärtämätön?
Ei minunkaan esikoiseni ole ikäistensä tasolla eikä koskaan tule olemaankaan.
Kyllä hän silti ammatiin tulee opiskelemaan ja itsenäisesti asumaan vaikka ei esim. osaa katsoa tavis kellosta aikaa, vain digitaalisesta.
Hän on ollut erityisopetuksessa ekalta lähtien (nyt jo kasilla).
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Mitä tarkoitat tuolla ymmärtämätön?
Ei minunkaan esikoiseni ole ikäistensä tasolla eikä koskaan tule olemaankaan.
Kyllä hän silti ammatiin tulee opiskelemaan ja itsenäisesti asumaan vaikka ei esim. osaa katsoa tavis kellosta aikaa, vain digitaalisesta.
Hän on ollut erityisopetuksessa ekalta lähtien (nyt jo kasilla).
Miten jaksat neljän erityislapsen kanssa? Mistä saat voimaa? Uskosta? Minä uskon, että Jumala on antanut tämän lapsen minulle, hän ei ole sattumalta syntynyt, hänellä on minulle "opetettavaa", mutta kun on niin vaikeaa välillä..