Mahdollinen lama ja talon osto

hei
1. jos ostatte kotitalon niin miten perintö... voihan se olla, että miehesi äiti kuluttaisi rahat pois kaikki ja kun kuolisi, muille ei jäisi perintöä. pitäsköhän teidän sit maksaa omasta perinnöstänne osuus muille.

2. mistä olet varma, että miehesi äiti myis 30 käypää arvoa halvemmalla, ehkä hän haluaakin oikeat rahat talosta ja sen kyllä varmasti ansaiseekin.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
1. jos ostatte kotitalon niin miten perintö... voihan se olla, että miehesi äiti kuluttaisi rahat pois kaikki ja kun kuolisi, muille ei jäisi perintöä. pitäsköhän teidän sit maksaa omasta perinnöstänne osuus muille.

2. mistä olet varma, että miehesi äiti myis 30 käypää arvoa halvemmalla, ehkä hän haluaakin oikeat rahat talosta ja sen kyllä varmasti ansaiseekin.
1. mä en tiedä miten toi menee. ei se kyllä niitä rahoja turhuuksiin humputtele vaan ostaisi asunnon. niin ainakin on puhunut.
2. enhän mä tiedäkään, mä vaan ajattelin et se möis. ainakin omien puheittensa mukaan möisi niin halvalla kun pystyy. tosin en tiedä onko sen mieli muuttunut. mut vaikka möisikin oikeella hinnalla niin kallis tää ei olisi siltikään.

Yhteistyössä