Mahdatteko muistaa tätä pullukkaa? :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janicaz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

janicaz

Vieras
Olen se 15vuotias tyttö, joka on monen monituista kertaa täällä joskus käynyt itkemässä ja valittamassa omaa painoaan. Nyt tulen tänne ilmoittamaan että asiat ovat muuttuneet. :D

Olen siis 172cm ja 2kuukautta sitten asuimme maalla mutta kun äiti ja isäpuoli erosivat niin jouduimme muuttamaan kerrostaloon äidin ja isoveljen kanssa. Maalla asuessani painoin enimmilläni 84.5kg ja siitä olen laihtunut 7-8kg, eli nykyisin painan vain 75.0kg!! Wohoo! =)

Olen vähentänyt huimasti syömistäni, tanssin joka päivä nopean ja hyvän musiikin tahdissa niin että hiki tulee ja välillä kesän aikana menen uimaan. :)

Ette uskokkaan miten kauan olen haaveillut salille pääsystä, pitäisi saada käsi, jalka ja vatsalihaksia vahvistettua. Äiti on tässä kauan aikaa sitten lopettenut tupakoinnin joten hän päätti ryhtyä "läskistymisen esto kurssille" joten menemme kumpikin varmaan talvella salille. =)

Olen todella onnellinen ja tyytyväinen elämääni, elämänlaatuni on parantunut huimasti talveen verrattuna, toivottavasti se pysyy myös tällaisena. :D Mutta voisitteko sitten kertoa omia hyviä uutisianne? Olisi mukava niitäkin lueskella. Kiitos kun jaksoitte tämänkin lukea! :wave:

:heart: Hyvää kesää kaikille! :heart:

minä juuri tuosta toisesta avauksesta luin sun iloisen tarinasi ja mietin, että oot varmaan juuri se tyttö, joka suruissaan täällä kamppaili painonsa kanssa ja tuli oikeen itsellekin hyvä mieli, kun juttusi luin =) , vaikka itsellä urakkaa huimasti edessä vielä!

Mulla ei nyt juuri muuta iloista kerrottavaa ole vielä, kun vauvan jälkeen urakka vielä ihan aluillaan ja varovaisesti sekin, mutta ennen tätä raskautta laihdutin 7kk 12,5kg, joten onnistua tosiaan voin minäkin ;) .

Hurjasti onnea sinulle ja mukavaa kesän jatkoa!!

t.kultahippuset :)

Onnee kun oot onnistunu pudotuksessa, ja noinkin hyvin! :flower: Mä taas en oo ees vielä alottanutkaa, tänäänkin söin suklaata ja olen löhönny vaan sohvalla vapaa-ajat. :ashamed:

Ihanaa!
Onnistumistarinat todellakin tsemppaa meitä muitakin eteenpäin! Onnea sydämen pohjasta! :flower:
Itellä tämä vuosi alkoi uuden elämän opettelulla, pakko saada painoa pois, jos mielin raskaaksi tulla.
Pikkuhiljaa... Pienin askelin eteenpäin olen lyllertänyt... Nyt kun puolivuotta on takana uutta elämää, olen 18,6kg kevyempi. Ja matka jatkuu... :wave:

Tsemppiä kaikille! :D Mulla on nykyisin vain yksi hankala kohta josta en pidä ja josta kaikki huomauttavat. Minulla on aivan liian iso peppu. :ashamed: Täytyisi niitä läskejä ja selluliitteja sieltä pois saada mutta en tiedä oikein miten. Ärsyttää vain kun kaikki miespuoliset henkilöt huomauttelevat siitä. Ei oo kivaa ei. :(

Jotenkas, miten saisin selluliitit ja läskit pois sääristä ja pakaroista? :D Kiitos jo etukäteen vastauksista! =)

tosi hieno juttu! :flower:

ei muuta, kuin jatkat samaan malliin. Tekstistä päätellen olet reipas ja iloinen tyttö, jolla on paljon positiivista energiaa. Ei muuta, kuin samalla menolla eteenpäin. tällaisia iloisia laihduttajia pitäisi meidän kaikkien olla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2005 klo 07:13 janicaz kirjoitti:
Tsemppiä kaikille! :D Mulla on nykyisin vain yksi hankala kohta josta en pidä ja josta kaikki huomauttavat. Minulla on aivan liian iso peppu. :ashamed: Täytyisi niitä läskejä ja selluliitteja sieltä pois saada mutta en tiedä oikein miten. Ärsyttää vain kun kaikki miespuoliset henkilöt huomauttelevat siitä. Ei oo kivaa ei. :(

Jotenkas, miten saisin selluliitit ja läskit pois sääristä ja pakaroista? :D Kiitos jo etukäteen vastauksista! =)

Tuossa iässä ne kundit sitä tuppaa tekemään.. :/
Mutta ihan todella hienosti sulla on mennyt,jatkat samaan malliin vaan :D
Vatsalihakset/juoksu..Mitkähän niihin nyt auttaisivat..
Onhan noita monta liikettä,käyt vaikka kirjastossa tai netistä etsit erillaisia liikesarjoja ja sovellat niistä itsellesi sopivan :) :flower:

Yritetään, toivon todella paljon että tekin onnistuisitte tavoitteissanne. =) Ja uskon että kaikki jotka käyvät täällä niin onnistuvat. :) Tiedättekö sitten mitään sivustoja joissa löytyisi sopivia liikkeitä takamuksen ja reisien alueille?

Yhteistyössä